Double G schreef:Hmmm, voor die vraag heb je vast hulp van een groot team gehad
de secondanten he...
zo vaak is de oplossing simpel... ik vind het nl niet raar dat een lichtje in de schakelaar aangaat als je het contact aanzet - dat gebeurt wel bij meer auto's. Dus ofwel het lichtje is aan en de spiegelverwarming is helemaal niet aan (en is het lampje er alleen met de bedoeling dat je het knopje kan vinden) ofwel de spiegelverwarming gaat niet uit als je het contact uitzet en de schakelaar blijft op 'aan' staan, zodat als je het contact aanzet, de spiegelverwarming meteen weer aan staat...
Zo ben ik er ooit achtergekomen dat bij mijn BMW's de stoelverwarming uitging als je het contact uit zette en als je dan het contact weer aanzette, bleef de stoelverwarming uit. Bij de Golf GTi echter, stond de stoelverwarming aan, zette je het contact uit en daarna weer aan, stond de stoelverwarming ook weer aan...
Zo heeft ooit een collega die mijn auto leende (na de lunch) heen en weer naar Utrecht met een hele warme kont gereden omdat ik 's ochtends lekker met de stoelverwarming op 3 naar de zaak was komen sturen... vergeten te zeggen...