Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
12 jan 2022 14:59
Hi!
Mijn zoontje rijdt af en toe mee achterin en vind het leuk om met zijn voeten tegen de bijrijdersstoel te schoppen.. Ik zet de stoel nu zover mogelijk naar voren zodat hij er niet bij kan maar ben benieuwd of er misschien een betere oplossing is. Wellicht in de vorm van een hoes oid?
Alvast dank!
12 jan 2022 15:35
Schoenen uit en duidelijk communiceren dat de stoelen beschadigd kunnen raken. Zo heb ik dat hier gedaan en meneer van 4 loopt inmiddels met een doekje achter mij aan als we met de P bezig zijn. Alles blijft schoon en hij is er zuiniger op dan wie dan ook:)
Andere optie is nog om de achterkant te laten wrappen in de kleur van de lak
12 jan 2022 16:07
bilkin schreef:Mijn zoontje rijdt af en toe mee achterin en vind het leuk om met zijn voeten tegen de bijrijdersstoel te schoppen.. Ik zet de stoel nu zover mogelijk naar voren zodat hij er niet bij kan maar ben benieuwd of er misschien een betere oplossing is.
100.000+ kms gereden met 2 "schoppertjes" achterin mijn Alfa 159, alle kleuren van de regenboog op de Cognac kleurige rugleuningen dus; netjes om de 3 maanden bijhouden met Meguiars Gold Class en aan het einde van de lease de auto ingeleverd zonder dat er noemenswaardige gebruikssporen of slijtage waren te zien.
En dan spreken we over Alfa Romeo, Porsche leder staat qua kwaliteit wellicht nog wat trapjes hoger
12 jan 2022 16:22
Niet alle Porsche stoelen hebben leder aan de achterkant
12 jan 2022 17:02
bilkin schreef:Ik zet de stoel nu zover mogelijk naar voren zodat hij er niet bij kan maar ben benieuwd of er misschien een betere oplossing is.
Opvoeden?
12 jan 2022 17:20
horn schreef:
Hahahaha... ik dacht hier aan:
Op Ali voor een paar euri. Wel lelijk, maar goed. Het doel heligt soms de middelen.
12 jan 2022 17:21
Olaf schreef:Niet alle Porsche stoelen hebben leder aan de achterkant
Wat zeg je nu??
Waren ze bij Porsche toen - naast op de kwaliteit van de motoren te besparen - dat ook al voor het interieur aan het doen?
12 jan 2022 18:20
horn schreef:
die spijltjes zijn niet afdoen om kleine kindervoetjes tegen te houden, die passen daar makkelijk tussendoor
12 jan 2022 19:17
Haha, ik zag de opmerkingen over de opvoeding al aankomen.
Dank voor de tips! Ik ga de opties even afwegen.
12 jan 2022 20:10
Harde schaal? Dan wellicht met xpel of degelijke folie plakken?
12 jan 2022 21:27
bilkin schreef:Ik zet de stoel nu zover mogelijk naar voren zodat hij er niet bij kan maar ben benieuwd of er misschien een betere oplossing is.
Stoel verder naar achteren zetten zodat z'n benen strak tussen de stoel en achterbank zitten
. Dat zal hem leren
Hopelijk heeft iemand hier een goede oplossing voor je
.
13 jan 2022 1:03
Een opvoedkundige tik helpt ook wel eens.
De oudste zijn nu 7 en 9 en denken er met weemoed aan terug. "Jij kon wel vies kwaad worden he.."
13 jan 2022 22:48
Kijk maar eens hoe vies hij hier gaat worden…..
https://youtu.be/dzqRERe6DmY
14 jan 2022 11:40
Een witte P, ok... Maar gecombineerd met een wit interieur? Dan moet je echt wel van schoonmaken en poetsen houden.