Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
05 sep 2005 20:20
Heb net een 964 uit 1991 aangeschaft, in de veronderstelling dat er airbags inzitten, want dat stond op de site van Autoweek bij het model. Maakt mij verder ook niet uit, maar mijn vrouw hecht nogal aan die dingen. Weet iemand of dat nog in te bouwen is?
05 sep 2005 21:05
hallo
Mooie auto hoor.
Wat de airbag betreft denk ik dat het wel kan maar je ook heel veel geld gaat kosten.
groeten Anton964
05 sep 2005 21:14
anton964 schreef:hallo
Mooie auto hoor.
Wat de airbag betreft denk ik dat het wel kan maar je ook heel veel geld gaat kosten.
groeten Anton964
Ja, denk het ook. Nieuw stuurwiel, sensoren.... ach, heb het tot nu toe altijd zonder kunnen doen.
05 sep 2005 21:16
964 modellen hebben airbags vanaf april 1991. Lees meer
hier.
05 sep 2005 21:32
Ook al hadden ze er wel ingezeten, de "houdbaarheid" van een airbag is ongeveer 10 jaar...............
leuk hè zo'n impuls aankoop
05 sep 2005 22:08
Rob Herfst schreef:Ook al hadden ze er wel ingezeten, de "houdbaarheid" van een airbag is ongeveer 10 jaar...............
Nee hè, niet weer
..... komt me bekend voor .....
Airbags 964
05 sep 2005 23:16
Excuus - had eerst de zoekfunctie moeten gebruiken - maar ja, rookie he?
05 sep 2005 23:21
Jammer dat je hier niet eerder was ... tijdens je speurtocht naar een 911
Had je een hoop vragen
en surprises kunnen besparen
't is niet alleen een kwestie van sensoren en airbags .... andere stuurnaaf/huis .... kabels, dashboard etc ...
Maar zoals gezegd ... als ze wel in de auto zaten, zouden ze dan nog functioneren
daar is IMO maar 1 manier om achter te komen
05 sep 2005 23:25
Heb niet echt gespeurd hoor - heb er welgeteld 1 bekeken en ook meteen gekocht
en ach, die airbags, da's een beetje opgeblazen denk ik
06 sep 2005 0:02
Youjonker schreef: en ach, die airbags,
da's een beetje opgeblazen denk ik
Dan zijn ze gebruikt en niet meer nuttig
07 sep 2005 12:15
Youjonker schreef:anton964 schreef:hallo
Mooie auto hoor.
groeten Anton964
Ja, denk het ook. Nieuw stuurwiel, sensoren.... ach, heb het tot nu toe altijd zonder kunnen doen.
Is volgens mij niet erndabel om er airbags later in te bouwen wil je dan ook dubbele Airbags?
Lijkt me een erg kostbare ingreep.
07 sep 2005 12:34
Ik zou het airbaig-logo van een stuur van een sloopauto uitsnijden en op mn stuur plakken: "ja hoor, zitten er in".
In ieder geval zorgen dat je netjes je gordels om hebt; er zijn nog steeds veel mensen die denken dat dat met airbags niet meer zou hoeven, dat is een hele grote denkfout.
Ik heb ooit het twijfelachtige genoegen gehad iemand uit een auto te mogen halen die zojuist een dubbele flik-flak had gemaakt tot een boom onderaan de dijk de snelheid uit de auto haalde.
De jongedame had het tot dan ook nooit nodig gevonden de gordel te dragen ("er was nog nooit wat gebeurd..."), is toch een paar uurtjes peuteren met de pincet geweest bij de dokter.
07 sep 2005 15:57
Youjonker schreef:Excuus - had eerst de zoekfunctie moeten gebruiken - maar ja, rookie he?
Reageerde niet op jouw vraag, maar de als gevolg daarvan aangehaalde eerdere discussie.