Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Auto detailing Boxster (TIP)

20 jul 2022 10:58

Na 11 jaar gebruik was het wel eens tijd voor een opfrisbeurt. Daarom de Boxster aan de buitenzijde geheel laten detailen en coaten (binnenzijde goed gereinigd en leer laten behandelen).
Dit alles uit laten voeren door:

http://dacscarcleaning.weebly.com/

Danny doet ook vliegtuigen en helicopters :D Is me goed bevallen en de prijs viel ook mee :thumleft: Kan m dus aanbevelen :thumleft:

Kan de Boxster er weer jaren tegen :drive:

80649 80650 80651 80652 80653 80655 80656 80657
Laatst bijgewerkt door redriver op 20 jul 2022 11:23, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Auto detailing Boxster (TIP)

20 jul 2022 11:20

Niet iedereen heeft facebook ... - KLIK -

Iets te veel glim op de banden - vind ik - zelfs nieuwe banden glimmen niet (zo) :idea:

20 jul 2022 11:25

MOD: Volledige Quote van direct bovenstaand bericht geveegd. Quote niet onnodig :idea:

Ik heb zelf ook geen Facebook, maar bedankt voor de tip. Heb de link aangepast :cheers:

20 jul 2022 11:26

ziet er goed uit.

Ik zou even een oude doek langs je banden ophalen om overtollig bandenzwart eraf te vegen.
Bandenzwart wil nog wel eens bruin uitslaan als er teveel op zit.

20 jul 2022 12:49

Hij zal ongetwijfeld goed werk leveren, maar bij zo'n website krijg ik altijd kriebels... (of nog erger: alleen een Facebookpagina.. de horror!)

In 3 minuten mijn bevindingen: Onbeveiligde verbinding (is tegenwoordig met 3 kliks geregeld), geen bezoek- of zakelijk adres (is wettelijk verplicht), niet werkende links ("Bezoek onze nieuwe website" en die doet het dus niet... )

Wanneer leren ondernemers nou eens dat je online uitstraling net zo belangrijk is als de kwaliteit van het product of de dienst die je levert? Een goede website hoeft niet ingewikkeld te zijn en ook niet veel te kosten. Ook als het niet je ding is, laat er dan even een professional naar kijken. Je laat je bedrijfspand toch ook niet verloederen omdat je geen schilder bent?

</zeurmodus>

On topic: ik ben zelf erg tevreden over het werk van https://madeko-cars.nl/ (regio Breda/Dorst/Bavel)

20 jul 2022 13:37

Erg mooi resultaat maar is je Boxster nu ook “fabrieksnuuw”? :lol:

20 jul 2022 14:10

Polydeukes schreef:Hij zal ongetwijfeld goed werk leveren, maar bij zo'n website krijg ik altijd kriebels... (of nog erger: alleen een Facebookpagina.. de horror!)

In 3 minuten mijn bevindingen: Onbeveiligde verbinding (is tegenwoordig met 3 kliks geregeld), geen bezoek- of zakelijk adres (is wettelijk verplicht), niet werkende links ("Bezoek onze nieuwe website" en die doet het dus niet... )

Wanneer leren ondernemers nou eens dat je online uitstraling net zo belangrijk is als de kwaliteit van het product of de dienst die je levert? Een goede website hoeft niet ingewikkeld te zijn en ook niet veel te kosten. Ook als het niet je ding is, laat er dan even een professional naar kijken. Je laat je bedrijfspand toch ook niet verloederen omdat je geen schilder bent?

</zeurmodus>

On topic: ik ben zelf erg tevreden over het werk van https://madeko-cars.nl/ (regio Breda/Dorst/Bavel)

Dat is waarschijnlijk het verschil tussen jou en mij (ik ken je verder niet :lol: ). Ik heb geen boodschap aan hoe een website er uitziet of dat deze aan "alle wettelijke eisen" voldoet :scratch: . Ik ga af op referenties en het daadwerkelijke werk dat afgeleverd wordt waarbij prijs ook een factor is. Een goede website zegt niet altijd iets over de ondernemer en andersom. Uiteindelijk worden de kosten van een gelikte website, prachtig pand en (in)direct personeel maar door 1 iemand betaald .... de klant. Het resultaat (in dit geval een gedetailde auto) wordt er daardoor niet per se beter van.

20 jul 2022 15:07

Een goede of slechte website hoeft idd niets te zeggen over de dienstverlening, maar het is een gemiste kans als potentiële klanten afknappen op een website vol fouten. Dat kan de indruk wekken dat iemand niet zorgvuldig werkt.
Het is net als bij een sollicitatiebrief: die moet ook foutloos zijn, anders is de kans groot dat ie meteen in t ronde archief gaat - bij mij iig wel.

20 jul 2022 16:22

We dwalen wat af, maar inderdaad. Het gaat er niet om of de site er gelikt uitziet, de basis moet gewoon op orde zijn. Dat hoeft zoals gezegd niet veel te kosten en al levert het je maar 1 extra klant op, dan heb je al winst.

Het is voor mij net als het verschil tussen: een vervallen bedrijfspand of een vieze rommelige garage (geeft geen vertrouwen), een net en goed onderhouden bedrijfspand met duidelijke informatie (geeft vertrouwen) en een hypermodern pand op een A-locatie (waarvan ik weet dat ik als klant daar dik voor moet betalen).

En sorry hoor, maar geen adres vermelden vind je geen probleem? Hoe weet een potentiële klant dan waar hij/zij moet zijn, en of het überhaupt een beetje in de buurt is? Dat het wettelijk verplicht is lijkt me reden genoeg, maar met gezond verstand begrijp je ook wel dat een adres of tenminste een regio waarin je actief bent wel zinvol is.

20 jul 2022 17:46

MOD: Quote van bovenstaande bericht verwijderd. Quote met beleid :!: Quote alleen wat nodig is om een lijn in het verhaal te houden :idea: Hou het forum leesbaar :wink:

Dit is een autodetailer die aan huis komt en zoals gezegd ,goede referenties geven mij meer vertrouwen dan een mooi pand of website. Ieder stelt andere eisen aan een leverancier van product of dienst. Resultaat is wat telt voor mij.

20 jul 2022 17:47

Naast een niet al te beste website, twee recensies/referenties op internet in een tijdsbestek van 15 jaar ... vind ik nu ook de term "fabrieksnieuw" :roll:

DACC dannys.custom.care schreef:Carcleaning , renovatie en antiroest behandeling of te wel fabrieksnieuw maken Om uw auto écht te laten stralen, is soms meer aandacht nodig dan alleen van de wasstraat. Ook dan is uw auto bij DACC in goede handen.

Ik haak af, maar dat zal niet aan Danny liggen :mrgreen:

20 jul 2022 20:10

Hij staat er weer glimmend bij
Wel grappig dat hier op pf je kenteken onzichtbaar is gemaakt en op fb gewoon is te zien

21 jul 2022 13:39

Best lastig een vliegtuig detailen op je oprit ;-) en coaten is dat ook buiten gebeurd? Om wat voor coating gaat het überhaupt? Zie helaas steeds meer wildgroei in de car detailing wereld.

21 jul 2022 15:24

redriver schreef:Dit is een autodetailer die aan huis komt

Dus als hij zijn bedrijf in Cadzand heeft gevestigd komt hij zonder aarzelen naar Eemshaven (NB dat is een enkele rit van 425km / 5 uur)?

21 jul 2022 15:37

Joh, je hebt je punt gemaakt.

21 jul 2022 18:08

Eens met RS-R, het is niet nodig een bedrijf in twijfel te trekken omdat het een slechte digital presense heeft of niet aan je eisen voldoet, zeker als je geen klant bent (geweest) :salut:

Het is mij ook duidelijk dat dit geen top niveau detail beurt was, maar het is een nette resultaat en vele malen beter dan vele mensen zelf op hun eigen oprit of in een wasbox kunnen behalen. :idea:

22 jul 2022 4:44

Wie betaalt bepaalt.

Als redriver (die betaalt) tevreden is, zijn er niet zoveel redenen om hem uit te moeten leggen waarom hij niet tevreden zou moeten zijn.

@redriver - als jij er blij mee bent, ben ik het ook :thumleft:

22 jul 2022 6:53

Dank voor de positieve reacties :cheers:

De overige negeer ik maar :ass:

22 jul 2022 13:49

Ik vind dit wel grof... vooral weinig respect naar de mensen die met zinnige opmerkingen komen.
Je kiest er toch zelf voor om het bedrijf hier te presenteren? Dan kan het toch niet zo zijn dat er alleen maar positieve reacties mogen staan, terwijl de informatie 'nogal hapert'

Slechte actie dit...

22 jul 2022 14:02

Ik heb alle begrip voor de verschillende meningen, ik probeer ondernemers altijd te helpen om, ook online, beter zichtbaar en vindbaar te zijn. Maar excuses als ik hiermee dit topic heb vervuild en het was ook niet mijn bedoeling om bot te doen tegen mensen die er anders naar kijken.

Ik zou de eigenaar van Dacs Carcleaning nog 1 hele belangrijke tip willen meegeven: op je huidige website verwijs je naar je nieuwe website. Die laatste bestaat niet. Sterker nog, als ik wil kan ik deze domeinnaam direct claimen, want die is nog beschikbaar. Dat is op zijn zachtst gezegd onverstandig. Ook als je primaire handel alleen auto's en vliegtuigen poetsen is.

Afbeelding

22 jul 2022 19:20

Advies aan Polydeukes, neem even een time out....
Wat een gezever.....

22 jul 2022 20:49

Ziet er goed uit, altijd moeilijk zwart.
Voor een auto van deze leeftijd vind ik hem er keurig uit zien.
Plaats een reactie