Ik hoor het jullie al zeggen bij het zien van de foto's. Een automaat hoort niet in een Porsche. En nu ook nog een armleuning??
Nou, ik heb zo enorm veel plezier gehad van de (zelfgefabriekte) armsteun in de 993, dat het niet lang zou duren eer ik een oplossing had voor de 997. Voor mij bijna een vereiste met al die snelheidsbeperkingen overal.
Het was even wat hobby'en maar dan heb je ook wat. Originele klepje van de console eruit, zelf een adapter gemaakt voor de voet van de armsteun (universeel VW Golf, dan blijft het in de familie zal ik maar zeggen), deze geplaatst in de ruimte van de console die dan open is en vastgezet op de 2 achterste punten waar ook de console aan de tunnel is bevestigd. Wel zodanig, dat je nog bij het muziek usbeetje kunt natuurlijk. Oh ja en geen (kunst)leer maar stof op de klep van de armsteun. Dat wordt met open rijden bloedje heet en dat zweet enorm.
De zelfgemaakte beige badstof stoelhoezen uit de 993 hebben een zwart verfbadje gehad en met een paar kleine aanpassingen passen die weer prima over de sportstoelen.
De trip naar Zuid-Italië (Reggio) langs de oostkust heen en de westkust terug staat al bijna helemaal op papier. Ik kan niet wachten. Kap open, petje op tegen het verbranden, PDK in D en armpje op de middenarmsteun
Heb je daar nou een Porsche voor nodig? Ja
.