15 feb 2004 22:00
15 feb 2004 22:12
15 feb 2004 23:24
16 feb 2004 0:21
16 feb 2004 0:30
16 feb 2004 0:39
P.S. Indien interesse, instructie boekjes en wartungs boekjes uit voorraad leverbaar.
16 feb 2004 1:05
Aan de hoofdsteun van de foto te zien heb jij een 3.2
uit ongeveer 1987
Als je bij dit type 911 de kachel aan of uit zet dan wordt er een klep (via een elektromotor en kabels) bediend die zich onder de auto bevind, ter hoogte van de achterwielen.
Als je de verwarming uit zet , de knop tusseen de stoelen, dan sluiten zich de twee kleppen volledig. De warme lucht kan nu alleen naar buiten.
Soms blijft een klep hangen doordat de klep roestig of soms zelf geheel doorgeroest is. Het kan ook zijn dat het veertje op de kachelklep verdwenen of niet meer veerkrachtig genoeg is. De kabels tussen de stelmotor en de verwarmingskleppen kunnen ook te zwaar gaan. En natuurlijk kan de afstelling niet meer in orde zijn van de kabels. Zo zie je maar er kunnen meerdere oorzaken zijn voor één klacht.
Erwin.
16 feb 2004 10:22
16 feb 2004 11:56
renntech schreef:Ik kan moeilijk inschatten hoe "handig" jij bent, je kunt natuurlijk altijd zelf eerst kijken. Alleen zou ik het niet doen met de auto opgekrikt, wel op een brug. Misschien is dat te regelen.
Heb jij dan een jubileum SC uit 1983 , '20 jaar 911'
Erwin
16 feb 2004 12:12
16 feb 2004 12:14
renntech schreef:Die heb ik volgens mij nog nooit 'life' gezien.
Een unieke auto.
16 feb 2004 12:23
16 feb 2004 14:03
16 feb 2004 14:41
16 feb 2004 14:54
John4S schreef:Ook een tip van John in deze,
Doe ook is je airco uit als je bijna thuis bent, voorkomt schimmelvorming en dus viese luchtjes.