Hi Kees, even speurwerk in literatuur gedaan. Voor de SC maak ik er het volgende van (ik vermoed dat dit bij de 3.2 niet veel anders zal zijn, maar het zou kunnen)
Eerst is belangrijk om te weten of de motor écht niet loopt. Ik neem aan dat het bovenste hendeltje op dashboard naar rechts staat? Heb je ook al op andere standen geprobeerd? ....anyway; voel/luister even aan het motortje in de kofferbak (schotje kun je eenvoudig weghalen)
Zekering 12 moet je hebben; als die OK is, dan zou je aan beide kanten spanning (~12V?) moeten meten naar ground; ongeacht of de fan aan staat. Dit staat ook op een van de motorpolen.
De schakeling lijkt eenvoudig; de switch heeft 3 standen waarbij in de hoogste stand de andere motorpool direct aan ground wordt verbonden. Of dat goed gaat zou je met een weerstandmeting kunnen checken (de witte draad moet dan verbonden zijn met ground). In de lagere standen wordt de motor via verschillende weerstanden met ground verbonden. Door spanningsdeling draait de fan dan langzamer. Efficiëntie was in die tijd nog niet zo belangrijk. Er was immers genoeg Kraftstoff voorhanden!
Mocht het nodig zijn: in Bentley staat uitgelegd hoe je de motor kunt vervangen.