Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Gordelspanners

16 feb 2004 19:59

Heren,

Wie weet hoe ik de spanning van mijn gordel wat minder kan krijgen?
Op het moment TREKT de gordel echt aan mijn schouder... Dat is niet prettig, want na een half uurtje rijden doet het al zeer (ja ja, zielig IT'ertje, ik weet het)...

Kun je dit zelf regelen? Of mag dat niet enzo? (ivm. APK, dat soort onzin?)

16 feb 2004 20:29

Je kan de gordelspanner wel uit elkaar halen, maar of je 'em weer in elkaar krijgt is een tweede :roll:

Lijkt me uit veiligheidsoverwegingen zo-ie-zo niet iets waar je mee moet gaan "experimenteren"

Gewoon effe een gebruikte op de kop tikken...

gr.

Jeroen

16 feb 2004 21:15

Tja, had al een beetje het idee dat niet iets is waar je niet aan moet "klooien". Vandaar...

16 feb 2004 22:51

Aangezien de technische oplossingen doodlopen :^: en er altijd meerdere oplossingen voor hetzelfde probleem zijn :!: ..... gewoon er anders tegenaan kijken, zo kun je op een T-kruising ook rechtdoor. ;)

Dus .....
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

:lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:

19 feb 2004 21:40

Wie weet hoe ik de spanning van mijn gordel wat minder kan krijgen?

:idea: Simpel op te lossen :idea:

Trek de gordel iets verder uit en blokkeer hem met een speld (à la wasspeld, haarspeld, enz.....) Je vind zelf wel iets waarmee je der nog een leuk porschelogootje op krijgt. :wink:

19 feb 2004 22:52

Hmmm, en da's volgens mij nog wel een (redelijk) veilige oplossing ook!

Ga er natuurlijk geen speld in doen, dan gaat ie daar ongetwijfeld met de tijd kapot, maar op een of andere manier ervoor zorgen dat ie niet verder trug kan... hmmmm....

19 feb 2004 23:04

Bedoel natuurlijk wasknijper (wasspeld = vlaams voor wasknijper) :lol:
Plaats een reactie