Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

964-> Over- of onderdruk in de slangen naar de achterlich

22 sep 2005 13:04

Is het nou de bedoeling dat er lucht geblazen of gezogen wordt in de achterlichtunits/verdelers???

Door het venturi principe zou je zeggen dat er lucht weggezogen wordt maar volgens mij komt er juist lucht uit de slang.

22 sep 2005 13:12

Beluchting naar mijn mening, gezien deze aan de verwarmingsbuis gekoppeld is en die weer in verbinding staat met de aanjaag motor op de motor zelf.
Kan me wel voorstellen bij de max stand van de kachel en een hoog toerental van de motor er hier een onderdruk zou kunnen ontstaan
Door de maximale verplaatsing van de lucht kan er venturi werking optreden.

22 sep 2005 16:17

Verwarmde achterlichten op een 964 ....!!??

04 okt 2005 16:14

Sinds ik het slangetje weer aangesloten heb, heb ik juist last van condens in de achterbalk ...

Maar wat is de bedoeling nou? Zit er nog een gat in de balk en zijlichten???

04 okt 2005 21:58

MyFirst964 schreef:Maar wat is de bedoeling nou?


.... de bedoeling van die slangerij is dat er juist GEEN condens in de lampen (en of reflector-unit) blijft zitten :idea:

07 okt 2005 16:35

Let wel op als je de unit terugplaatst. Het slangetje kan knikken en dan juist afsluitend werken...
Plaats een reactie