Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Motorkap naden Macan niet gelijk.

11 maart 2025 17:59

Heeft iemand ervaring met een porsche macan waar de naden niet gelijk is en waar dit aan kan liggen. Heb de auto naar een schade herstelbedrijf gebracht( kosten 240 euro. Denk dat ze 30 minuten bezig zijn geweest en de ruimte bij de naden is groter geworden. Heeft iemand advies?

Re: Motorkap naden niet gelijk.

11 maart 2025 18:39

Welkom :!: :?:

On topic: ik zou niet betalen voor iets waarvan het resultaat slechter is dan toen ik de auto wegbracht, maar goed... Wat zei het schadebedrijf? Is het een schadeauto? Is er iets verbogen? Te veel vragen om ook maar een zinnig antwoord te kunnen geven (en foto's zouden ook wel helpen :wink: )

11 maart 2025 19:40

Ik had de garage waar ik de auto gekocht heb benaderd en die gaven aan, vanwege drukte kan ik de auto bij mij in de omgeving naar een garage brengen om de motorkap te centreren/stellen. Doordat de motorkap niet goed zat, zat er op een klein gedeelte lakschade. Nu is dit verholpen maar de naden die zijn niet meer gelijk en dit is goed zichtbaar. En wat betreft het betalen van dit geintje is vervelend. Heb de garage waar ik de porsche gekocht hebt, en is zit gelukkig garantie op de auto, ik betaal de rekening ben niet de moeilijkste ,maar ze moeten dit probleem wel oplossen. Of het een schadeauto is konden ze ook niet met zekerheid zeggen omdat alles er voor de rest netjes uit zag.

11 maart 2025 20:51

Radj schreef:Of het een schadeauto is konden ze ook niet met zekerheid zeggen omdat alles er voor de rest netjes uit zag.

Wie kon dat niet zeggen :?: Het schadebedrijf of de verkopende garage :?:

Re: Motorkap naden Macan niet gelijk.

12 maart 2025 12:36

Lakdiktemeter...

12 maart 2025 12:38

Die kan inderdaad vaak een bevestiging geven dat er overgespoten is …

12 maart 2025 17:41

Wat natuurlijk niet meteen serieuze schade hoeft te betekenen :wink:

12 maart 2025 21:00

Wat is het bouwjaar en km-stand?

Ik heb de mijne gekocht met 33000km van de 1e eigenaar. Ik weet 100% zeker dat er voor geen schade is geweest. Echter door het model van de motorkap is deze wel gevoelig voor steenslag merk ik. Teller staat nu op 85000 (3 jaar verder) en een re-spray van de motorkap zou hem echt goed doen. Ik ga hem gewoon inruilen, maar het zou me niet verbazen als desbetreffend bedrijf dat laat doen.
Plaats een reactie