Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
27 sep 2005 15:59
Even iets voor de mensen met een 911/912-je uit begin jaren 70:
Weet iemand waar ik de knop voor alarmlichten kan vinden, of zit die er zelfs helemaal niet op?
Bij voorbaat dank
Patrick
29 sep 2005 9:07
Als 't 'n stomme vraag is mag dat best gezegd hoor... ik weet het gewoon echt niet. Iemand?
29 sep 2005 9:36
patrick911 schreef:Als 't 'n stomme vraag is mag dat best gezegd hoor... ik weet het gewoon echt niet. Iemand?
Stomme vragen bestaan niet, wel domme antwoorden.
oja ''k zou het echt niet weten.
29 sep 2005 9:41
..... Wordt er een keer niet onzinnig gereageerd op een serieuze vraag, is het ook niet goed. Als je ook reacties wilt krijgen van mensen die het eveneens niet weten, best hoor: Ik weet het ook niet.
29 sep 2005 11:14
Geen idee....
29 sep 2005 11:34
Vraag het eens aan mede Pf-er Peter 2.4S
29 sep 2005 12:39
EriC4C schreef::roll: ..... Wordt er een keer niet onzinnig gereageerd op een serieuze vraag, is het ook niet goed.
Nou, als mensen het niet weten is dat
wel handig om te weten. Dat sluit dan ws uit dat het een domme vraag is...
Ik zal idd eens wat pb-tjes sturen.
29 sep 2005 13:41
patrick911 schreef:EriC4C schreef::roll: ..... Wordt er een keer niet onzinnig gereageerd op een serieuze vraag, is het ook niet goed.
Nou, als mensen het niet weten is dat
wel handig om te weten. Dat sluit dan ws uit dat het een domme vraag is...
Zal er proberen rekening mee te houden bij een volgende vraag van jou
, maar hoop niet dat het bij iedere vraag op het forum gaat gebeuren.
29 sep 2005 13:57
Bij mijn '73 911S zat de knop tussen de lichtschakelaar en het contactslot.
Ik heb echter ook auto's gezien waar op die plek niets zat, alarmlichten was misschien een optie begin jaren 70 ??
29 sep 2005 16:49
'k Zou 't nie weten.
29 sep 2005 18:20
EriC4C schreef:Zal er proberen rekening mee te houden bij een volgende vraag van jou
, maar hoop niet dat het bij iedere vraag op het forum gaat gebeuren.
Da's aardig van je, maar redelijk zinloos.
Beschouw het nou gewoon als een compliment voor de kwaliteit v/h forum dat ik verbaasd ben als er in 24 uur nog niet gereageerd is.
@gerard 964: Goeie! Zal eens kijken of ik ergens kan vinden wat de dashboard verschillen waren tussen S en T uitrusting. Daar zitten vlgns mij wel meer verschillen in (zo heb ik geen oliedrukmeter bv).