Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
25 dec 2005 14:26
Allereerst wil ik iedereen een heel goed kerst toewensen.
Zoals ik hier eerder berichtte werkt de verwarming van de wagen niet zoals het zou moeten.
Ik weet nu waar het euvel zit maar (nog) niet hoe het op te lossen.
Het probleem is dat de servos die de warmte kleppen bedienen niet in gelijke mate worden aangestuurd door de regelunit. Servo voor links blijft veel langer door draaien in vergelijking met de rechter servo, waardoor de hete lucht klep aan de linker kant bijna geheel wordt geopend wanneer de temp knop van standje 0, 1-tikje naar boven wordt gezet.
Weet iemand hoe de aansturing van de servos vanuit de regelunit precies in z'n werk gaat? het lijkt erop dat het signaal naar de ene servo veel 'langer' is dan naar de andere.
Iemand een idee??
Hoe krijg je de regel unit onbeschadigd uit het dashboard?
25 dec 2005 17:17
Wouter 964C4 schreef:Hoe krijg je de regel unit onbeschadigd uit het dashboard?
Als je niet het juiste gereedschap er voor hebt .... 4 dunne staafjes zoeken (bv imbussleuteltjes) die de diameter hebben van die ronde gaatjes ... ongeveer een centimeter of 5 zo'n staafje in elk gat duwen ... nu kan je met je hand achter het dashboard de regelunit naar voren duwen
26 dec 2005 0:25
Voor het er uithalen van de regelunit kan je van die beugeltjes gebruiken die men ook voor het in/uitbouwen van autoradio's gebruikt
26 dec 2005 12:06
HennieC2Targa schreef:Voor het er uithalen van de regelunit kan je van die beugeltjes gebruiken die men ook voor het in/uitbouwen van autoradio's gebruikt
... maar als je die niet hebt
27 dec 2005 3:30
even lang een bedrijf gaan die radio's inbouwen die hebben bakken vol met dat spul, stuur je je vrouw of vriendin (of beide) even langs en wedden dat het goed komt.
robert