07 jan 2006 11:36
07 jan 2006 11:39
07 jan 2006 11:40
07 jan 2006 11:45
924 schreef:ik dacht dat je 3 keer 98 moesten tanken zonder lood en dan 1 keer loodvervanger erbij ? Hier is al eens een topic over geweest..
Hier moet je je antwoord vinden: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... enzine+924
07 jan 2006 11:47
07 jan 2006 11:50
07 jan 2006 11:51
Olaf schreef:Als de achterwisser hetzelfde is als bij een 944 ...
... dan ben ik bang dat je een gat in de achterruit moet boren
Een 79 met kat
... is zeker een duitse export wagen (heeft iets te maken met korting op wegen- of houderschaps- belasting bij de oosterburen) .
Kijken of er een kat onder zit en weghalen zou ik zeggen
07 jan 2006 12:29
marnic schreef:.. kan ik deze katalysator zelf verwijderen en welke voordelen of nadelen heb ik dan...
07 jan 2006 12:38
07 jan 2006 12:43
07 jan 2006 12:49
thijzer schreef:Hoeft ie daarna niet meer gekeurd te worden? Raar.
Als er nergens een aantekening staat, weghalen! Gewoon stuk pijp pakken, twee klemmoffen en klaar. Lassen is fraaier maar lastiger en dit werkt ook.
07 jan 2006 12:55
07 jan 2006 13:07
thijzer schreef:Volgens de RDW:
In Nederland staat de keuringsplicht beschreven in de Wegenverkeerswet 1994 en daarvan afgeleide regelingen. Volgens deze regelgeving moet u uw personenauto, of bedrijfsauto die – beladen – niet zwaarder mag zijn dan 3.500 kg, jaarlijks laten keuren. Tenminste, als het voertuig drie jaar of ouder is.
Dus elk jaar wat ook eigenlijk logisch is. Een auto van 4 jaar mag als betrouwbaarder gezien worden dan een oldtimer.
Laat maar eens zien wat er op de papieren vermeld staat. Als er niks van de kat op staat, dan moet je 'm er beslist onderuit halen. Als ie kapot gaat dan moet ie ook weg. Laten zitten levert je de verplichting op denk ik.
07 jan 2006 13:09
07 jan 2006 13:11
thijzer schreef:Je woont in B... stupid me...
Hangt ervan af of die Kat vermeld staat. Zo niet weg laten, indien wel dan heb je denk ik pech....
07 jan 2006 14:20