Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

toerenteller

23 maart 2004 20:44

:?: als ik mijn auto 's-ochtends start dan duurt het ongeveer 2 min voor de toerenteller weer de juiste toeren aangeeft? Iemand een idee? Als ie warm is nergens last van eigenlijk alleen met een koude motor. betreft een 964.

Re: toerenteller

23 maart 2004 21:17

Gizmo schreef::?: .... dan duurt het ongeveer 2 min voor de toerenteller weer de juiste toeren aangeeft?

Toerenteller de juiste toeren aangeeft of de motor die het juiste toerental draait :?:

Ik denk het laatste ...... :wink:

23 maart 2004 21:24

nu dus

Afbeelding

23 maart 2004 21:28

Mijne loopt bij starten meteen 800 toeren. Loopt de jouwe wel mooi stationair? Hij kan moeilijk de eerste 2 minuten 0 toeren lopen... Dus het zal echt wel aan de toerenteller liggen.

Re: toerenteller

23 maart 2004 21:43

Gizmo schreef::?: als ik mijn auto 's-ochtends start dan duurt het ongeveer 2 min voor de toerenteller weer de juiste toeren aangeeft? Iemand een idee?

Inderdaad ..... wat geeft de toerenteller dan wèl aan :?:

beetje onduidelijk

23 maart 2004 21:48

Hahaha, humm mijn motor loopt wel goed stationair, maar de toerenteller blijft op 0 staan na 1 min zie je een schokkende wijzer en weer 1 min later wijst ie de juiste toeren aan, en stopt het schokken.

23 maart 2004 22:09

Simpel; da's gewoon een toerenteller met een ochtendhumeur.

24 maart 2004 7:01

nix van aantrekken :!: ... ik heb met de 964 soortgelijke meter-kuren ... bij mij is het de kilometerteller die bij het starten een paar keer naar de 30km/u wipt ... :D ... en ik sta dan wel degelijk nog stil :mrgreen:

Soms wijst hij ook 280 km/u aan ... en dan zie ik 3 volle witte lijnen op een 2vaks autosnelweg ... ook raar hé :mrgreen:

:wink:

24 maart 2004 7:12

dirkie schreef:Soms wijst hij ook 280 km/u aan ... en dan zie ik 3 volle witte lijnen op een 2vaks autosnelweg ... ook raar hé :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

24 maart 2004 10:38

dirkie schreef:nix van aantrekken :!: ... ik heb met de 964 soortgelijke meter-kuren ... bij mij is het de kilometerteller die bij het starten een paar keer naar de 30km/u wipt ... :D ... en ik sta dan wel degelijk nog stil :mrgreen:

Dat is inderdaad vreemd, maar als je de snelheidsmeter bedoelt :^: ..... kan ik het me weer wèl voorstellen :lol: . Deze meet namelijk de omwentelingen van de wielen en niet de verplaatsing van de auto :wink: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

John4S schreef:Jaja Erwin,

Hebbie Dirk al is zien wegkarren, altijd eerst een donutje en dan hoppa.

:ba::ba::ba::ba::ba:

24 maart 2004 11:03

dirkie schreef:Soms wijst hij ook 280 km/u aan ... en dan zie ik 3 volle witte lijnen op een 2vaks autosnelweg ... ook raar hé :mrgreen:

:wink:

Jaja, Dirk met de X factor.

Of verblind door Xenon of Xtc want dan zie je ook allemaal lijnen en rare dingen. :lol: :lol:
Plaats een reactie