06 feb 2006 0:00
06 feb 2006 0:10
Roi schreef:Iemand ooit dezelfde ervaring opgedaan? Vraag me af wat de oorzaak kan zijn.
06 feb 2006 11:06
06 feb 2006 11:37
rob964.c4 schreef:ik heb het gehad dat er een blad van het vinnetje afgebroken was.
Daar moet je echt wat aan doen, want als er onbalans in komt door die scheur dan schudt en trilt de hele auto weet ik uitervaring.
robert
07 feb 2006 0:57
07 feb 2006 9:28
Roi schreef: Het is maar een hypothese.
07 feb 2006 15:23
Olaf schreef:Roi schreef: Het is maar een hypothese.
Plak er eens een getalletje aan.... over hoeveel graden Celsius denk je dat het hier gaat
![]()
Ik geloof er niks van ... dat dat de oorzaak kan zijn
07 feb 2006 15:26
rob964.c4 schreef:ik heb het niet opgezocht hoor maar kan me moeilijk voortsellen dat de verwarmings unit de ventilator aan stuurt, zou toch wel twee aparte circuits mogen zijn.
robert
07 feb 2006 16:31
Roi schreef: Je kunt zo snel 120 graad halen dan wil ik het wel eens zien.
07 feb 2006 17:09
Olaf schreef:Roi schreef: Je kunt zo snel 120 graad halen dan wil ik het wel eens zien.
En dat is niet eens zo hoog voor een luchtgekoelde 911![]()
07 feb 2006 17:09
Roi schreef:Heren mede Porsche bezitters kennen jullie dit fenomeen/probleem?
Was met de wielen aan het reinigen effe de wielkastbekleding verwijderd om te bekijken of het allemaal nog wel snor zit. Wielkast rechts voor: de kunststofbehuizing en de kunststofarm naar het center van de ventilator van de oliekoeler geknapt!Bij nader inzien is ook de bevestiging linksboven van de oliekoeler niet meer aanwezig.
![]()
Iemand ooit dezelfde ervaring opgedaan? Vraag me af wat de oorzaak kan zijn.
Roi
07 feb 2006 17:23
07 feb 2006 21:54
Roi schreef:Heel even dan,.... van waar de twijfel?![]()
Roi
07 feb 2006 22:02
Epicurus schreef:Letters op de klauw ?
07 feb 2006 23:21
Olaf schreef:Epicurus schreef:Letters op de klauw ?
origineel 964 .... en de C4 heeft ook nog eens (soort)gelijke achter
08 feb 2006 0:06
08 feb 2006 0:59
Epicurus schreef:
Ook dat lettertype ?
08 feb 2006 1:15
Do993tupperware schreef:Ik zou het plastic frame maar rap vervangen , voor dat je koelvin een keer in de radiateur draait , want dan krijg van die vervelende oliedruppels onder je voorbumper vandaan , en dat kost even iets meer
ik heb nog wel een paar goede gebruikte frame,s liggen
en ik zou als ik jou was ook die zwarte en witte alarmdraden even bij die olieleidingen en koelvin weghalen en ergens bovenlangs leggen , krijg je van die lekkere alarmstoringen van ( olieleiding wordt nogal een beetje heet )