Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

964 warme lucht

17 mei 2006 21:02

Sinds kort heb ik het volgende probleem met mijn 964 C4: In het midden van het dashbord, richting middenconsole wordt ongeacht de instelling van de termostaat warme lucht geblazen. Als ik de temperatuur hoger instel gaan pas de andere luchtopeningen ook warme lucht blazen. Het lijkt alsof er kleppen zijn die blijven hangen in de stand ' warme lucht', en de rest van het verwarmingssysteem wel goed werkt. Hoe kan ik dit oplossen, iemand een idee?

17 mei 2006 21:08

Misschien dit?

17 mei 2006 21:34

Double G schreef:Misschien dit?

Check de servo's in het vooronder op werking :idea: :wink:

18 mei 2006 20:27

Ik ben een relatieve leek, maar hoe kom ik bij die servo's? Moet ik dan de brandstoftank demonteren? Want ik geloof dat die unit achter de tank, achter het brandwerende schutbord zit?

18 mei 2006 22:40

Weernink schreef:Ik ben een relatieve leek, maar hoe kom ik bij die servo's? Moet ik dan de brandstoftank demonteren? Want ik geloof dat die unit achter de tank, achter het brandwerende schutbord zit?

Een relatieve leek? :shock:

Dan denk ik niet dat dit een probleem is waar je jezelf aan moet wagen.
Ook voor monteurs is het kachelsysteem van de 964 vaak een acadabra.
Vooral omdat je er niet makkelijk kunt bijkomen om eenvoudige metingen te verrichten.

Zelf gebruik ik meestal een komplete kachelunit uit een schade auto om logisch de werking te kunnen zien en daarna te vertalen naar de auto waar ik mee bezig ben.
Al met al geen beginners klusje :lol:

18 mei 2006 22:51

Daar was ik al bang voor, wat zijn de minimale kosten voor een bezoekje aan Steenwijk?

18 mei 2006 23:12

De snelste route van Nijmegen naar Steenwijk over 129,5 km in ongeveer 1 uur en 29 minuten.

Laten we zeggen dat er een kwartiertje afgaat :D
Rijd je 1 op 7,5 dus de minimumkosten zijn dan ongeveer 24 euro aan benzine. Ritje terug mag je zelf berekenen.... :wink:

Succes, Mauk

19 mei 2006 10:56

Mauk schreef:De snelste route van Nijmegen naar Steenwijk over 129,5 km in ongeveer 1 uur en 29 minuten.

Laten we zeggen dat er een kwartiertje afgaat :D
Rijd je 1 op 7,5 dus de minimumkosten zijn dan ongeveer 24 euro aan benzine. Ritje terug mag je zelf berekenen.... :wink:

Succes, Mauk

1: 7.5 :shock:

Als dit zo zou zijn heb je niet alleen een kachelprobleem maar is er ook iets mis met het motormanagment. :lol:

19 mei 2006 13:14

Renntech schreef:Als dit zo zou zijn heb je niet alleen een kachelprobleem maar is er ook iets mis met het motormanagment. :lol:

..... of met de lambda-sonde :wink: ..... 1:6 :arrow: 1:9 Afbeelding

20 mei 2006 21:36

Mooi en duidelijk verhaal met foto's over het reviseren van je servo's, of is het beter een nieuwe servo te monteren?

http://www.porsche964.co.uk/technical/servos.htm
Plaats een reactie