Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

conversie boxster 987 naar cayman

22 mei 2006 15:18

Hoi iedereen, back again LOL...

Is er ondertussen al iets meer geweten over hardtop voor boxster?
Ik zie dat wel serieus zitten voor mijn boxster, om de winter door te komen.

alle info welkom
thx maarten

22 mei 2006 15:21

In het album staan er al een paar informatieve fotootjes van :wink:

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

22 mei 2006 16:20

Ja idd 911 lover, dat is al een tijdje gelede gepost THX.
Maar mijn vraag voornamelijk was of er verder schot in de zaak is gekomen om dit concreet toe te passen...

23 nov 2006 14:08

Het ziet er idd erg mooi uit, maar je moet wel je achterklep demonteren als je hem will gebruiken, dus montage/demontage wordt een stuk moeilijker.

http://www.zeintec.com/gallery.asp

23 nov 2006 14:19

Lijkt zo inderdaad verdraaid veel op de Cayman.

Alleen de mondage/demontage is een beetje omslachtig inderdaad

23 nov 2006 14:57

maartenmattan schreef:Ja idd 911 lover, dat is al een tijdje gelede gepost THX.
Maar mijn vraag voornamelijk was of er verder schot in de zaak is gekomen om dit concreet toe te passen...

Die vraag heb ik in je recente draadje beantwoord (waar ik btw het linkje naar hier verzet had :wink:

23 nov 2006 15:02

Ik zag dit ook eerder in een topic hier op het forum. Als je op de US site kijkt, vind je nog wat extra info: http://www.zeintec-usa.com/FAQ.htm (weet niet hoe ik moet doorlinken :oops: ). Edit: ah dat gaat vanzelf 8)

Ik vind het er wel heel erg goed uit zien :bounce: :jump:

Aangezien een S (naar ik begrijp) een beter (dubbel :?: ) geïsoleerde kap heeft, heb ik nooit behoefte gehad aan hardtop. Maar visueel is deze optie wel erg gaaf!

Ik begrijp dat eea wel behoorlijkprijzig is (EUR 5.000?)....wil mijn beestje over een jaar of 3-4 weer verkopen, vraag me af wat je dan nog terug krijgt voor deze constructie.

Wat denken jullie :?:

Heeft er al iemand concrete ervaring mee :?: :?:

23 nov 2006 16:08

Ik heb vorig jaar op de motorshow in essen gesproken met de Zuid-Afrikaanse eigenaar van deze firma. Er stond toen ook een Boxster met het prototype van deze hardtop. Het zag er echt heel erg fraai uit, hoewel aan de afwerking nog wel het een en andere gedaan moest worden. Het enige nadeel van deze hardtop is dat je best wat (de)montagewerk (waaronder het demonteren van de achterste kofferklep) hebt te doen voordat hij gemonteerd zit. Als dit je niet stoort en je kan het betalen is het wel erg fraai!
Plaats een reactie