Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Sierlijst raam terugzetten

06 jun 2006 12:08

Ik heb afgelopen weekend de sierlijsten van het achterste raampje afgehaald en opgeknapt. Nu wil ik deze weer terugduwen, maar dat lukt domweg niet. Ik kan de lijsten niet ver genoeg doorduwen zodat deze vastgrijpt in de rubbers.
Wat is de truc om de lijsten terug te zetten in de rubbers?

06 jun 2006 12:36

Raampje eruit halen, eerst de sierlijst in het rubber monteren en dan het geheel weer in de auto zetten. :idea:

06 jun 2006 13:05

Double G schreef:Raampje eruit halen, eerst de sierlijst in het rubber monteren en dan het geheel weer in de auto zetten. :idea:

Inderdaad de ENIGSTE manier :lol:

Valt erg mee, dit klusje!

06 jun 2006 13:09

hmm, ik zie er anders toch wel tegenop. Raam eruit is volgens mij geen probleem. Raam met rubbers terugzetten..............waarschijnlijk met een touwtje?

06 jun 2006 13:21

Yep,
Raamin rubber doen , dan met touwtje in het kader trekken , en het geheel met touwtje in je wagen trekken.

-Ik ken dit van nog andere wagens dan P-

06 jun 2006 13:46

911-lover schreef:

Zeker van een Corsa :lol: :lol: :lol:

06 jun 2006 13:47

ppp 356 schreef:
911-lover schreef:

Zeker van een Corsa :lol: :lol: :lol:

Een GSI heeft hetzelfde systeem :roll: :wink:

06 jun 2006 17:30

Lamine schreef:hmm, ik zie er anders toch wel tegenop. Raam eruit is volgens mij geen probleem. Raam met rubbers terugzetten..............waarschijnlijk met een touwtje?

Velt erg mee hoor. Vooral als je het rubber met een heel klein beetje talkpoeder bestrooid. (Niet te veel anders zit je hele interieur onder de witte sneeuw en word je er dadelijk onder verdenking van coke gebruik uit gehaald :wink: )
Plaats een reactie