Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

964: speakers 964

27 jun 2006 22:28

wil waarschijnlijk de standaard speakers vervangen ( twee zijn er stuk)maar wel op de originele plek een paar nieuwe plaatsen weet iemand welk merk er iets voor heeft of wordt het gewoon opmeten en passen.
geldt voor speakers in deur en achter.

27 jun 2006 22:36

effe de zoekfunctie hier gebruiken. Hier bijvoorbeeld (klik op de oranje lettertjes) :salut:

Re: speakers 964

27 jun 2006 22:37

duc748 schreef:wil waarschijnlijk de standaard speakers vervangen ( twee zijn er stuk)maar wel op de originele plek een paar nieuwe plaatsen weet iemand welk merk er iets voor heeft of wordt het gewoon opmeten en passen.
geldt voor speakers in deur en achter.

Ik heb voor in een 2-weg set van infinety zitten. op de originele plaats. Even gat groter gemaakt en super geluid.
Achterin kan niet veel. zit een setje pioneer speakers, de grootste die er standaard in kon.
En in het vooronder een vette versterker. Super geluid, echter het geroffel van de 964 doet meer!! daarom weinig tot geen radio aan. :D :D

PS.... ik heb nog wel de standaard geleverde set speakers van mijn 964 liggen in de garage geloof ik.!! :)
Laatst bijgewerkt door porschehenk op 27 jun 2006 22:38, in totaal 1 keer bewerkt.

27 jun 2006 22:38

Ha, die Duc;

De speakers in een 911/964 zijn van standaard DIN-formaat, dus elke fabrikant van naam zal wel iets in het assortiment hebben dat zonder zagen of boren gemonteerd kan worden. Kwestie van rondneuzen op sites of in folders. Er zijn natuurlijk wel de nodige (geluids-)kwaliteitsverschillen.

29 jun 2006 14:44

horn schreef:effe de zoekfunctie hier gebruiken...... klik op de oranje lettertjes

Deze heb ook ik onlangs in de deuren gemonteerd ..... wat een verbetering. :shock: :ba:

29 jun 2006 20:16

horn schreef:effe de zoekfunctie hier gebruiken. Hier bijvoorbeeld (klik op de oranje lettertjes) :salut:

Vraag eens aan horn die heeft nog wel wat op zolder liggen :lol:
Past heel goed!

29 jun 2006 23:41

nope - meegeleverd (in de doos nog :wink: ) bij de verkoop. Sindsdien is het rustig op zolder... :twisted: :lol:

01 jul 2006 3:22

Deze heb ook ik onlangs in de deuren gemonteerd ..... wat een verbetering.

Hmm, het lijkt erop dat ze op die duitse website deze speakertjes niet meer hebben. Heb je ze recent gekocht?

01 jul 2006 9:23

jl964 schreef:Heb je ze recent gekocht?

Yep, check hier :!:

Levertijd: dit artikel is bij ons op voorraad en wordt na bestelling binnen 2 werkdagen verstuurd. :salut:

01 jul 2006 11:27

Eric: Super. Heb ze direct besteld. Ga er een Hi-Fi P van maken!

PS. En die piepende dingetjes achterin heb je niet aangepast? Ik knip de draden wel door :lol:

01 jul 2006 11:42

jl964 schreef:PS. En die piepende dingetjes achterin heb je niet aangepast? Ik knip de draden wel door :lol:

Jawel, maar :idea: :wink:

BTW De grote exemplaren passen met bijgeleverde JBL-rooster zonder enige aanpassing in de deuren, maar om de originele roosters te kunnen plaatsen moet je een stuk(je) uit het plastieke kuipje waar de speakers in vallen halen wat ik nog steeds niet heb gedaan. :idea:

01 jul 2006 11:51

AhAaaaaah. Dat is duidelijke taal. Gezien de klankkast zal ik deze maar niet vervangen dan.

Ik weet niet of ik er ook de schaar in zou zetten! Ga ik heel goed over nadenken!

Thenx, Eric!

(Inderdaad veel is al besproken op dit werkelijk waar SUPER-forum!)

02 jul 2006 21:56

oké forum boys bedankt vast voor de info eerst probleem met de lek stroom op lossen nieuwe accu plaatsen en na twee dagen heleemaal doord snap er niets van zit geen radio in geen alarm aan ik weet het niet meer baal er een beetje van

ciao

10 jul 2006 14:34

Standaard zitten er 13-cm speakers in de deuren van een 964. Met een klein beetje aanpassen kan er 16 cm in. Heb de mijne direct vervangen door 16-cm van Focal, supergeluid.

29 jul 2007 14:47

wat zijn de merken die iets passends hebben voor de achetrplank?

30 jul 2007 7:23

Denk bij het upgraden van speakers ook aan het aanbrengen van ontdreuningsmateriaal :!:

Dynamat is het bekende merk in deze markt. Zelf heb ik laatst wat materiaal gekocht bij de akoestiekwinkel, stuk goedkoper en doet denk ik niet onder voor het zeer bekende Dynamat.

Wat betreft speakers in een BMW of Porsche :arrow: MBQuart

Google maar eens wat rond...

30 jul 2007 9:40

tnx maar het gaat me ook vooral om de vorm... die rechthoekige gaten worden niet afgedekt...

30 jul 2007 23:36

De gaten van de achter speakers zijn toch ovaal, het is alleen zo dat de afdruk van de oude speakers/roosters zichtbaar zullen zijn die zijn rechthoekig :!:
Verder zijn er diverse merken die passende speakers leveren zowel in de deuren als op de achterplank, hierover zijn al diverse opties aangegeven.
Zelf heb ik in de deuren speakers van PIONEER hierbij heb ik de oude roosters kunnen gebruiken ( na dat ik deze eerst opnieuw zwart heb gespoten )en achter zit een Philips setje, deze had ik nog liggen en ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben met deze upgrade. :P Misschien nog eens een keer een versterker om de speakers wat makkelijker aan te sturen :idea:
Plaats een reactie