16 jul 2006 20:12
16 jul 2006 20:38
16 jul 2006 21:26
16 jul 2006 23:56
ingo schreef:Ga dat in ieder geval eerst eens proberen. Dank nogmaals iig.
17 jul 2006 0:26
17 jul 2006 0:30
craze schreef:ducktape :D
geintje
17 jul 2006 8:53
Olaf schreef:Ja kan zowel de slotplaat in de koets als het 'slot' in de deksel verstellen
17 jul 2006 9:10
17 jul 2006 11:25
Renntech schreef:Bij het loskomen van de motorkap ligt het ook vaak aan de afstelling van de kabel.
De kabel moet niet te strak en niet te los afgesteld staan.
...De kabel in de slotvanger moet zo worden afgesteld dat het slotstukje waar de slotpen achter haakt maximaal gesloten is. Dit zal bij jou niet het geval zijn...
17 jul 2006 12:50
ingo schreef:en what about die gele 'o' inderdaad??:wink:
17 jul 2006 13:51
Renntech schreef:Dat weet jij dus wel........gezien de gewijzigde Topicnaam
17 jul 2006 15:35
Renntech schreef:ingo schreef:en what about die gele 'o' inderdaad??:wink:
Dat weet jij dus wel........gezien de gewijzigde Topicnaam
17 jul 2006 16:33
17 jul 2006 17:12
17 jul 2006 17:22
ingo schreef:... en dat terwijl ik copywriter ben
18 jul 2006 1:10
horn schreef:ingo schreef:... en dat terwijl ik copywriter ben
voorlopig even niet mijn copywriter...
18 jul 2006 2:52
18 jul 2006 11:27
Jeroen914 schreef:'k heb je portfolio gezien
niks om je voor te schamen hoor
20 jul 2006 22:37
ingo schreef:Renntech schreef:Bij het loskomen van de motorkap ligt het ook vaak aan de afstelling van de kabel.
De kabel moet niet te strak en niet te los afgesteld staan.
...De kabel in de slotvanger moet zo worden afgesteld dat het slotstukje waar de slotpen achter haakt maximaal gesloten is. Dit zal bij jou niet het geval zijn...
Soow redelijk bewerkelijk allemaal, maar ik denk dat ik het begrijp. De motorkap hangt nu in ieder geval mooi in het midden en ligt gelijk met de carrosserie. Waarschijnlijk kan ik het laatste gedeelte uit de uitleg dus achterwege laten.
Maar denk dat het inderdaad het slotstukje is dat niet helemaal maximaal gesloten is (tot net niet halverwege het 'gat' van de slotvanger). Als ik namelijk de motorkap in gesloten toestand open probeer te trekken, lukt dat als ik tijdens deze beweging ook een beetje naar rechts duw. Waardoor de slotpen dus net langs het slotstukje glijdt...
Verder lijkt het me dus ook slim om de motorkap even wat strakker aan te draaien zodat er geen speling naar rechts meer mogelijk is...
Bedankt in ieder geval, Erwin.
en what about die gele 'o' inderdaad??:wink:
24 jul 2006 0:58
ingo schreef:Heb er aan gesleuteld, en is een stuk beter nu, maar nog steeds schiet de motorkap soms open als ik over verkeersdrempels rijd... Binnenkort toch meer even bij Kraan langs...