Goed adres voor een Sportuitlaat 993 en Turbovelgen + banden
Auteur
Bericht
Porsche993arthur
Porsche 993
Amsterdam
Goed adres voor een Sportuitlaat 993 en Turbovelgen + banden
Beste porscherijders!
Ik hoop vrijdag de bezitter van een 993 te zijn (als deze door de keuring komt). Als dit het geval is zou ik hem graag voorzien van een sportuitlaat en turbovelgen.
Ik heb hier een aantal vragen over, hopelijk kunnen jullie mij daarmee wegwijs maken:
- Kennen jullie een goed adres waar ik de sportuitlaat kan kopen - Kunnen jullie een specifiek merk aanraden voor de uitlaat? - Kennen jullie een goed adres voor de velgen + banden (of de banden los kopen?) - De velgen heb ik graag orgineel. Moet de uitlaat ook origineel zijn?
Ik hoor graag of jullie tips hebben.
Thanks
Arthur
Laatst bijgewerkt door Porsche993arthur op 07 feb 2016 18:32, in totaal 1 keer bewerkt.
Re: Goed adres voor een Sportuitlaat 993 en Turbovelgen + ba
Carnewal verkoopt c.q. past uitlaten aan. Hierover veel goede verhalen gehoord.
Ik heb zelf Europipes uitlaten onder mijn 993, geweldig, maar niet te vinden....
Turbo velgen passen gewoon. Alleen opletten dat je ze met de juiste ET waarde koopt. Die van de S en Turbo versies zijn anders en passen niet onder smalle 993.
Je hebt overigens twee types, de massieve spaak en de holle spaak. Die eerste zal je het meeste tegenkomen en zijn normaal geprijsd. De holle zijn Duur, moeilijk te vinden en hebben als voordeel dat ze wat lichter zijn.
Velgen inderdaad gewoon origineel zoeken. Uitlaat kan aangepast worden dat hou je dus gewoon je eigen uitlaten. Anders wordt het aftermarket, origineel is er geen sportuitlaat.
Mocht je iets meer inductie geluid willen kun je ook eens kijken naar het motorsport pakket. Kijk hiervoor ook op de website van carnewal.
07 feb 2016 18:29
Porsche993arthur
Porsche 993
Amsterdam
Dlotus dank voor je reactie!
Het is niet al te handig verwoord. Ik bedoelde te vragen in hoe verre het nodig is een originele uitlaat eronder te zetten.
Voor wat de "holle" velg betreft. Wat kost zo'n set doorgaans t.o.v. massieve versie?
07 feb 2016 18:32
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.
Woonpl.: Vlaanderen
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum