Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
reservewiel daaronder?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 maart 2008 20:59 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ja. Ik heb één keer het "genoegen" gehad om het reservewiel te mogen gebruiken bij mijn vorige 964. Ik rij tegenwoordig met een setje waarmee ik een prop kan "schieten". Geloof me, ook al moet ik dan langs die versterker: eitje vergeleken bij het wisselen van het wiel en het reservewiel voorzien van voldoende lucht.
En als ik alles moet doen is het omhoog tillen van de versterker (met handige handvatten!) nauwelijks meerwerk.
|
17 maart 2008 22:33 |
|
|
P-911
964 C2
|
by the way DS, weet jij wat de max inbouwdiepte/breedte/lengte op de hoedenplank is zonder gaten verder uit te zagen. Er zitten nu JBL's in maar daar ben ik niet zo tevreden over.
kunnen misschien naam draadje veranderen of anders nieuw topic over caraudio en aanverwanten openen
|
17 maart 2008 23:31 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Die hoedenplank wordt nooit wat zonder aanpassingen, want het kiert als de pest. Ik heb nagedacht om ook daar wat te plaatsen voor rear fill, maar besloten om het niet te doen omdat het gewoon teveel werk is. Heb er bij de vorige verbetering Phoenix Gold speakers in gezet (net als in de deur). Was wel een verbetering tov origineel. De maat die past is volgens mij 4" bij 6" en de diepte schat ik op ongeveer 50 mm. Maar dat is zo te controleren: gewoon twee schroefjes los draaien achter de zetels en je kan de plank wegtrekken.
Heren moddereters: er ligt een afsplitsingsverzoek en ik denk terecht...
|
18 maart 2008 0:07 |
|
|
horn
PF #57
|
Bij nacht en ontij: u vraagt en wij draaien.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 maart 2008 0:22 |
|
|
P-911
964 C2
|
Thanks, das heel vlot
Ik ga snel eens achter schroeven, lekker met die lage ruit
|
18 maart 2008 0:29 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
ik ben benieuwd hoeveel herz die rotzooi van mij produceert
als ik jouw prijzen hoor devils valt het nog wel mee
waneer zien we mekaar allemaal om bij elkaar in te stappen
a.s zondag leander ofzo
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
18 maart 2008 0:42 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik moet nog beginnen met monteren... en CDT moet de sub nog op de markt brengen... Op zijn vroegst zit het half april er in.
|
18 maart 2008 9:01 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
kunnen jullie bij mij instappen , kunje die vent met die hamer in je rug voelen
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
18 maart 2008 13:54 |
|
|
P-911
964 C2
|
Mikey, ik kom uiteraard nog ff bij je buurten in de auto zondag.
Heb jij Ipodaansluiting??
|
19 maart 2008 21:44 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
nope helaas geen ipod aansluiting
maar stap gzlg in en luistert en huivert
het bouwwerk is nog niet helemaal af qua afwerking maar het geluid wel
als het sneeuwt en er word gepekeld dan ben ik niet vd partij hoor
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
19 maart 2008 22:32 |
|
|
P-911
964 C2
|
Yoooo geen Ipodaansluiting?? Hoe moet ikdan mn favo musica bij je luisteren.
Ik moet nog zo'n radio scoren, maar ook nog met blauwe tanden. Wordt weer inbouwen, denk dat ik er ook maar een eindbakkie tegenaan gooi. Weet alleen nog niet waar ik die moet laten. Ik ga maar eens overal loeren en weer aan de slag.
Als sneeuw en pekel??? brrrrr nee ik ook niet, niemand denk ik.
|
19 maart 2008 22:46 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Die vier schroefjes die je achter de stoeltjes ziet losdraaien en je schuift zo de gehele hoedenplank naar je toe ...
|
19 maart 2008 22:51 |
|
|
P-911
964 C2
|
Thanks Olaf
Hm, ik had ze gisteren alle vier losgedraait en het leek erop of er nog meer zaten, het zat nog redelijk goed vast
Ik was te nieuwsgierig en ben daarom gaan kijken, maar had eerlijkheidshalve te weinig tijd om goed te kijken.
Is de plaat achter de rugleuning en de hoedenplank dan één L-vormig geheel????
|
19 maart 2008 23:07 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Als je 'm niet in twee'en getrokken hebt wel
... bovenste gedeelte zit "klem" geschoven
|
19 maart 2008 23:09 |
|
|
P-911
964 C2
|
Als ik zo sterk was
Zaterdag nog maar eens kijken
|
19 maart 2008 23:19 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Gents: ik moet eerlijk zeggen dat de muziek in mijn auto's me de rozen boeit maar gek genoeg vind ik het wel een leuke discussie. (als begrijp ik weinig van dat hele Hz gedoe!)
|
19 maart 2008 23:31 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Er gaat toch een andere versterker in komen. Vandaag een Soundstream Human Reign op de kop kunnen tikken voor een heel mooi bedrag.
Ontworpen door kunstenaar William Boddy (vrij bizar design voor een versterker) en zonder meer een van de beste 4 kanaalsversterkers ooit gemaakt. Geintje heeft indertijd zo'n 4.500 euro gekost... en ik heb voor een fractie daarvan een nieuwe kunnen kopen. Dat kon ik niet laten.
|
20 maart 2008 0:36 |
|
|
P-911
964 C2
|
Staat er nog eentje voor 3290,= naar 1999,= of heb jij die??
Mooie versterker, ik ken het merk niet maar aan de specs te zien een verdubbeling van het vermogen. 4 x 125 watt bij 4 Ohm en 4 x 250 watt bij 2 Ohm, das knap en duidt op een stabiele versterker. Hier ga je veel plezier van beleven
Mooi gebouwd ook. Ik neem aan dat de stroomvoorziening ook aangepakt wordt, extra accu??
|
20 maart 2008 19:14 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Waar staat die dan? Op ebay zie ik er wel een hoop voor ruim 3K. Dat ik er plezier aan ga beleven weet ik wel zeker. Soundstream was altijd een van de meest muzikale versterkers. Nu overgenomen en is de kwaliteit van de nieuwe ontwerpen niet meer op hoge kwaliteit, maar dit is nog een versterker uit de goede tijd (net als de Tarantula die ik eerst wilde monteren, die ook al een geweldige versterker is).
Extra accu zal niet nodig zijn, omdat de versterker "op" de accu gemonteerd zal worden natuurlijk. Wel komt er een condensator van 8 farad tussen om de stroompieken op te vangen. De accu die er in zit zal nog goed zijn (Bosch). Eventueel zou ik die door een accu kunnen vervangen van b.v. Northstar. Maar zeker met condensator acht ik de kans klein dat er een andere accu moet komen. Ook al trekt de versterker een hoop stroom (bij 4 ohm al 150 ampere). Nadeel van klasse A opbouw.
|
21 maart 2008 1:01 |
|
|
Mr_Rico
Opzoek naar een Boxster !!Amsterdam
|
Jehnert maakt ook leuke deurpanelen voor de Boxster.
Zie www.jehnert.de
|
21 maart 2008 9:08 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Maar is het die investering wel waard om dit alles in een Porsche in te bouwen?
|
21 maart 2008 10:05 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Waarom niet?
En ik kan het wel in de BMW bouwen, maar dan heb ik er zo weinig aan...
|
21 maart 2008 11:01 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Omdat mijns inziens de carrosserie van een Porsche akoestisch gezien niet echt ideaal is voor een topkwaliteit installatie.
|
21 maart 2008 12:00 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Tsja... welke auto is dat wel? De auto is een vast gegeven... je kunt vervolgens alleen nog maar zorgen om door goede afstemming van componenten voor een zo mooi mogelijk geluid te gaan.
Je gooit toch ook geen goedkope merkloze banden onder je carrera 2 omdat een turbo of GT3 toch harder rijdt?
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
21 maart 2008 12:38 |
|
|