Mijn 993 is voorzien van een standaard alarm. Voor de verzekering is een klasse III alarm verplicht (het bekende verhaall).
Ik begrijp dat hiervoor een extra kastje geplaatst wordt naast het standaard alarm.
Als ik het goed begrepen heb betekent dit ook een apart kastje aan de sleutelbos om het alarm te bedienen.
Nu heb ik met de zoekfunctie zitten kijken of het wellicht mogelijk is alles (dus centrale vergrendeling, startonderbreker en alarm) met een bediening te ontgrendelen maar hier niets van kunnen vinden.
Heeft iemand hier wellicht ervaring mee of kan dit helemaal niet?
09 maart 2009 16:29
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: 993 - alarm ombouw naar klasse III
charl schreef:
Nu heb ik met de zoekfunctie zitten kijken ... Heeft iemand hier wellicht ervaring mee?
Of er in je 993 simpelweg 'n extra module geplaats kan worden durf ik niet te zeggen - maar ook als er 'n extra alarm ingebouwd moet worden, kan je met 1 AB af
09 maart 2009 17:13
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Ik heb inmiddels het zelfde, nl. twee kastjes. Volgens Steven van J&S is dit wel te combineren tot één, maar daar hangt een prijskaartje aan.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum