|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
Olieleiding deukvrij maken
Auteur |
Bericht |
Justin
Porsche 964 C4
|
Re: Olieleiding deukvrij maken
olie eruit, lokaal stevig opwarmen(goede gasbrander) en met goede waterpomptang beetje terug knijpen geen oplossing? Of krijg je de RVS pijp dan niet warm genoeg of scheurt deze dan?
Anders misschien even van Kessel Sportscars in Venlo bellen(2e hands porsche onderdelen), lijkt mij niet onmogelijk dat hij dit voor je heeft leggen voor paar Euro'tjes minder(is het niet nieuw)
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
22 dec 2009 0:24 |
|
|
951@Norg
944 Turbo '90, Cayenne '08, 964 C4 '92.uut...
|
Een paar week terug hebben we bij onze 964 de olieleiding vervangen. Degene die vanaf het oliefilterhuis door het spatbord naar de olietank loopt. Wij hebben eerst de oude eraf gehaald, brak dus gelijk in 3 stukken zo gaar. Met het hele zootje zijn we toen naar een automaterialenzaak gegaan en die heeft de leiding nagemaakt, met koppelingen er aangeperst. Kosten rond de 90 euri. En werkt net zo goed.
_________________________________________ 944 Turbo, '90, 250pk versie, Pon geleverd. Opties: 030, 220, 490, 533, 573, 593, 650. Nieuwe foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=ZLZJM4QT
|
22 dec 2009 21:15 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
En wat kost dat stukje flexibel origineel ... het gaat in dit topic overigens over de 'harde' (gedeeltes van de) olieleiding(en)
|
22 dec 2009 21:21 |
|
|
951@Norg
944 Turbo '90, Cayenne '08, 964 C4 '92.uut...
|
Sorry, was dus een beetje offtopic... Dat slangetje zou bij de dealer rond de 300 moeten kosten, heb ik me laten vertellen...
_________________________________________ 944 Turbo, '90, 250pk versie, Pon geleverd. Opties: 030, 220, 490, 533, 573, 593, 650. Nieuwe foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=ZLZJM4QT
|
23 dec 2009 0:08 |
|
|
Raimond
|
[quote="951@Norg"] Met het hele zootje zijn we toen naar een automaterialenzaak gegaan en die heeft de leiding nagemaakt, met koppelingen er aangeperst.
Ik ben momenteel bezig om een oliekoeler van een 964 in een 911 SC te plaatsen. Ik ben op zoek naar een bedrijfje dat diverse koppelingen levert of een deel van de leiding kan namaken. Kan jij vertellen waar jij de leiding hebt laten maken?
|
15 feb 2010 23:31 |
|
|