Auteur |
Bericht |
sanderv
'88 928 S4
|
Moest ik even delen. Ebay delivery met verrassing!
Aangezien ik mijn P moet ombouwen naar UK spec (blijf nog een paar jaar wonen in de UK dus moet naar UK kenteken platen), gezocht naar UK koplampen. Aangezien ze nieuw nogal prijzig uitvielen (GPB 198,-- per stuk zonder BTW), snel gezocht op ebay. Gelukkig twee exemplaren kunnen vinden van 1 auto met schade linksvoor, en 1 auto schade rechtsvoor! Scheelt in totaal grofweg GBP 275,--, toch weer handig. Eerste kwam vandaag binnen, met een geheel gratis verrassing. Ik schat in een meeuw, jullie?
_________________________________________ All good things come to those who wait (wacht alleen niet te lang...)
|
12 mei 2010 21:54 |
|
|
bully
|
Re: Moest ik even delen. Ebay delivery met verrassing!
Ze zeggen dat dat geluk brengt
|
12 mei 2010 21:56 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hoi Sander , heb foto ff vergroot ! volgens mijn is er meer aan de hand als die meeuwenshit alleen , lamp lijk vies oxideerd te zijn , of zie ik dat verkeerd ?
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
12 mei 2010 22:00 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
wat een mop, dat men dat er niet even afhaalt. In de weerspiegeling zie ik alleen het keurmerk van de meeuw....maar ben ook geen kenner van roest in lampen.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
12 mei 2010 22:01 |
|
|
sanderv
'88 928 S4
|
@diablo Dacht ik eerst ook, maar men aanschouwe hier inderdaad de achterkant van meeuwenkak in de reflectie!! (ook een zin die je niet zo vaak zegt in je leven)
_________________________________________ All good things come to those who wait (wacht alleen niet te lang...)
|
12 mei 2010 22:06 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
je moet niet zoveel afdingen, jongen
_________________________________________ oud is beter
|
12 mei 2010 22:13 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Sterk !!!
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
12 mei 2010 22:18 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Wat een shit deal heb jij gemaakt zeg.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
12 mei 2010 22:27 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
The shit has hit the... headlight.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
12 mei 2010 23:47 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Zat de meeuw er ook bij? Anders zou ik er wel naar vragen....
|
13 mei 2010 8:51 |
|
|
eric91127
911 2.7 '74 und
Boxster 2.5 '97Alken - Limburg
|
Zoals ze in België zeggen: " Ne kakbak "
|
15 mei 2010 12:46 |
|
|
Rene964c4
964 C4Noord Holland
|
Mazzel dat die kak niet het zelfde met het glas doet als met je lak
_________________________________________ ALLWAYS BCALM Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
|
20 mei 2010 22:51 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
echt voor een schijtprijs gekocht dus!
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
21 mei 2010 11:30 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Ik denk dat door de verkoper wel even gelachen is bij het inpakken!
|
22 mei 2010 11:18 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
waarschijnlijk te laag bod gedaan of hij dacht bij sanderv even aan iemand anders
|
22 mei 2010 11:21 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Zeker weten? Mijn 911 toen ik deze voor het eerst zag: en daar zaten geen UK-spec koplampen in .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
22 mei 2010 14:45 |
|
|
sanderv
'88 928 S4
|
Nou ja, het heeft natuurlijk alles te maken met die lenzen in het glas, die de lichtstraal ofwel meer naar links (linksrijdend land) ofwel meer naar rechts sturen (rechtsrijdend land).
Zie ik nou goed op de foto dat er op de koplampen van deze 911 gewoon stickers zijn geplakt? Dat is de methode die wordt gebruikt om tijdelijk 'legaal' in het buitenland te kunnen rijden. Voor zover ik het heb begrepen wordt dit bij een MOT (APK in UK) niet geaccepteerd (aangezien dit eigenlijk gewoon een deel van het licht verduisterd), en moeten er gewoon de goede koplampen in zitten.
In elk geval wilde ik het er niet op aan laten komen, en meteen maar goed aanpakken. Was uiteindelijk ook maar een kleine moeite, en ik heb de oude nu gewoon bewaard. Die kan ik er weer in een handomdraai in terugzetten als ik weer terug ga.
Overigens is hij eergisteren met vlag en wimpel door de MOT gekomen ("I'm happy to tell you that it is as good as it looks" Volgens de keurder. Altijd leuk), dus ga ik volgende week het nieuwe kenteken aanvragen.
|
22 mei 2010 20:56 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Nee, is reflectie. Er zaten ook geen stickers op, wel een geldige MOT.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
23 mei 2010 8:36 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Gaaf!!! Gefeliciteerd!!!
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
23 mei 2010 8:43 |
|
|
sanderv
'88 928 S4
|
bedankt Erg apart. Ik weet zeker dat ze bij mij wel degelijk de koplampen met zo'n ' hoekmeetapparaat' (geen idee hoe dat heet) hebben getest, aangezien ik er naast stond. Naar mijn weten kom je daar nooit door met de verkeerde lenzen. Deze keurder checkte zelfs nog even vantevoren of ik de goede koplampen had, anders had het niet zoveel zin eraan te beginnen. Maar ik moet toegeven dat ik vantevoren ook niet gegoogled heb op 'www.ikkeuralleswelgoed.co.uk' , dat had mij misschien het omwisselen van de lampen kunnen besparen (Maar dan hadden we natuurlijk niet dit onderwerp gehad om over te ouwehoeren voor op het forum natuurlijk, dus ja... )
|
23 mei 2010 11:08 |
|
|
sanderv
'88 928 S4
|
Inderdaad. Na door de MOT te zijn gevlogen, dinsdag geregistreerd bij de DVLA (Engelse RDW) en vandaag papieren binnen gekregen. Gelijk platen laten drukken en nu staat hij dus officieel op Engels kenteken!! Wel even wennen, die Engelse platen........
|
29 mei 2010 19:47 |
|
|