Ik heb het PCM uit '99 maar dat is geloof ik dezelfde versie. Ik heb zelf al het een en ander via Emule weten weg te trekken. Dat is een soort Kazaa maar dan meer voor de insiders. Het is vrij moeilijk te configureren dus je moet er echt induiken. Ik heb inmiddels met succes een cd voor Frankrijk, een voor Italië en een combinatie van Oostenrijk, Zwitserland en Italië op 1 cd weten te downloaden. Verder heb ik een Benelux origineel 2000 - 2. Ben zelf vooral op zoek naar UK. In London rijden zonder navigatie is geen pretje. Dus mocht iemand iets nodig hebben of iets in de aanbieding hebben dan hoor ik het graag. Je kunt natuurlijk die upgrade kopen voor ca. 1100 euro maar dat vind ik afzetterij. Ik heb mijn auto kort geleden bij de dealer gekocht en ze hadden me daar gewoon moeten vertellen dat het PCM in mijn auto sterk verouderd was. Dat gaat ze geld kosten want de volgende Porsche haal ik bij Wittebrug (de enige onafhankelijke officiele dealer in Nederland).
22 aug 2004 16:30
Sjonnie
Mijn 996 4S heb ik 2 weken geleden bij Hoogenboom gekocht. Ook daarin zit een CD 2000-2. Maar volgens de verkoper (Harrie van Ham) was dat de meest recente. De straatnamen etc. zou alleen de garage kunnen uploaden in het geheugen van de PCM en hij vertelde mij dat Hoogenboom dat ook gedaan heeft. Weet iemand hoe ik kan controleren of de versie van mijn "wegenkaart" ook de meest recentste is?
14 nov 2004 22:37
Sjonnie
Ben er zelf achter gekomen: eerst de airco weergavepagina kiezen en daarna ca. 1 sec op de rechtse draaiknop drukken. De versies van het PCM en navigatiesoftware alsmede de stand van de kaarten-database worden dan op het beeldscherm weergegeven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum