En volgens de "geleerden" 10 procent meer PK + 15 procent meer koppel.
Zal er ook foto's van maken
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
05 maart 2007 23:24
marcelSC
mooie foto's hoor al krijg ik de kriebels van wat er achter 'blaasjes' zit, ik heb er nogal wat (op mijn 911 dan )
Maar een compleet SSI wil ik ook, wat is de gangbare prijs en weg om eraan te komen???
05 maart 2007 23:38
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
Anne,
Van die roest schrok ik nogal. Heeft de auto misschien vochtig gestald gestaand? Enkelsteens garage? Luchtontvochtiger wel/niet? Verwarmde/koude garage?
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
06 maart 2007 0:31
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
De laatste vijf jaar staat de auto in een niet verwarmde, enkelsteens garage zonder luchtontvochtiger. Hoe hij de 25 jaar daarvoor gestald heeft gestaan weet ik niet.
_________________________________________ Trained byGP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum