hej guys, wel ff on topic blijven he.... gaan we weer over het gordelverhaal....
Brain, ik heb sinds een maandje een 911 C2 (origineel uit 1975 en met een 204 pk SC motor erin) het is een prachtig omgebouwd exemplaar, het enige waar je van de buitenkant kan zien dat het een ombouw is, is omdat er een kitrand en geen rubberrand zit aan de zijskirts (klein detail)....
als je binnenin kijkt dan ziet een liefhebber het natuurlijk gelijk (ik heb trouwens wel nieuwe 964 stoelen
).. maar als je van de nieuwe look houdt, maar weer niet de vaak hogere kosten van een nieuwe P wilt hebben, dan is een ombouw zeker een optie.
ik heb er tot nu toe veel lol aan beleefd, en iedereen (behalve porsche kenners ofcourse) denken gewoon dat de wagen uit de jaren 90 is.... Ook zijn de ombouwtjes vaak wat minder gewild (omdat de meeste lui originaliteit willen) dus zijn ze vaak ook wat minder duur
ga maar eens rondkijken op marktplaats.nl, staan er vaak wel een paar...
moraal: als je dus niet voor de originaliteit gaat, maar toch veel lol wilt hebben met een model wat je supermooi vind (de 964 ofcourse
) ik wens je veel succes....(wat een verhaal zeg
)