Heren,
Het is hier bij mij geen verzekeringskwestie ... lees nu (ik thuiszit) alle dagen de krant ensow en wordt er een beetje misselijk van ... alle dagen is het wel ergens, en vaak meermaals prijs ...
Met dit systeem wil ik gewoon de kans dat het mij gebeurd, en de P kwijt ben een stukkie verkleinen ....
Wat betreft het systeem zelf ...
Denk dat het een beetje een stukje gewoonte is hoe je die "kaart" gebruikt.
Ze is iets kleiner dan een creditkaart ... dus ik zal ze iig nooit in mijn portefeuille bewaren daar deze nooit in mn broekzak zit als ik autorij ... en bij een eventuele jacking het systeem dus weinig of geen nut zal hebbe.
Je bent overigens verplicht de kaart op zak te hebbe voor je wegrijd of de auto doet het gewoonweg niet ... dus is het volgens mij een kwestie van gewoonte om de kaart op zak te steken.
Het systeem zelf is technisch gezien idd echt 2 keer niks ... zit gewoon en zender/ontvangertje in je auto die de kaart "ziet" ...
Vanaf het ogenblik dat de kaart buiten bereik is, is het afgelopen ... startonderbreker schakelt in ... claxon begint te teuten ... 4 knippers beginnen te werken ... einde verhaal ...
Heel eenvoudig ... maar naar mijn gevoel wel efficient. De gangsters hebben maar de mogelijkheid een klein stukkie te rijen ... en jij bent wel reeds op veilige afstand om geen pistool onder je neus te krijgen ...
Simpel ... maar genoeg ...
Greetz
Dirk