Toevallig ben ik ook met het sproei-spaggetti vraagstuk van de 3,2 bezig. Een pompje draaide niet. Met een schroevendraaier heb ik dat opengewrikt. Het elektromotortje zat vast. Een beetje WD40 er in, met een tangetje draaien en nu loopt het weer als een zonnetje.
De koplampsproeiers deden het ook niet. Een liter heet water in het tankje daarmee heb ik het systeem weten te spoelen.
Vervolgens brak de bout waarmee het tankje zit vastgeschroefd af. Grrr.....
_________________________________________ "Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf
07 maart 2009 18:38
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Leuk opgelost.
Maar ben benieuwd hoe snel je toch aan een nieuw motortje toe bent
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
07 maart 2009 18:41
jack-in-the-box
West-Vlaanderen (België)
Paul van Engelen schreef:
Leuk opgelost.
Maar ben benieuwd hoe snel je toch aan een nieuw motortje toe bent
Wij nog altijd niet (sproeiconcentraat) WD40 blijkt toch veelal een wondermiddeltje.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum