Hoe ist dit afgelopen???
Goede rit, karretje gekoopt??
Nb: de rozetten waren tot ca. 73 standaard, tussendoor 2 versies van chroomstrips/lijsten onderlangs en Amerikanen met (bij de bredere lijsten) ook dikkere rubberen doppen op de rozetten..
Over de onderhoudskosten: als je een goede motor in het elfje hebt valt dat echt wel reuze mee hoor (bij gebruik als 2e wagen dus...) De mijne, nu 4 jaar en ca. 18.000 km verder, precies een nieuw verdelerkapje met rotor en verder 1 beurt per jaar (met de apk-erbij), verder niets. Dan kan het onderhoud niet het verschil maken tussen 911 en 912...toch?
Moet wel een goede motor zijn, wat met deze leeftijden vanzelf betekent (recent en volledig) gereviseerd. (anders echt onbetaalbaar..)
Een 912 lijkt mij daarentegen wel (veel?) zuiniger, kan bij wat frequenter gebruik, natuurlijk wel wat schelen.. (911 2.4 E van '73: zo'n 1 op 6-7..).
Maar goed: laat eens even weten wat er van gekomen is..