Auteur |
Bericht |
RB911
11-je
|
Re: Electronica in een gt3 ?
Ook in de winter geld; "Het zijn niet de paarden onder de kap maar de ezel achter het stuur", Setje winterbanden er op en gebruik je verstand dan kom je de winter best wel door. Of je echter het hele jaar van en naar je werk wilt stuiteren in een GT3? Maak een lange proefrit en rijd ook even je woon werk route dan kan je deze vraag naar eigen inzicht beantwoorden. Korte tip; Een uitgebreide en gedetailleerde vraagstelling krijgt vaak dito reactie, andersom geld dat uiteraard ook...... Wat het ook mag worden P of F, cirquit of comfort veel plezier toegewenst
|
23 maart 2010 11:54 |
|
|
E.T.
500E, Challenge Stradale
|
Re: Electronica in een gt3 ?
Met name op engelstalige fora (Rennlist, Pistonheads) lees ik regelmatig over GT3's die voor dagelijks woon-werkverkeer worden ingezet. Ook 's winters met winterbanden. Als zij het kunnen kan jij het ook. Ik geef minder gas als het slecht weer is... Doen!
|
23 maart 2010 12:01 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Electronica in een gt3 ?
ik denk dat iedere Porsche met zijn ruim voorhanden zijnde pk's een risico is in koud winterweer (sneeuw, ijzel etc), ook met winterbanden. C4's wellicht iets minder dan C2's, maar je zal ALTIJD met beleid moeten rijden in dergelijke winterse omstandigheden. Omdat je sneller optrekt en sneller een hogere snelheid behaalt, is je remweg ook langer. Denk idd dat comfort eerder de crux zal zijn voor wel of niet een daily driver. En dat is persoonlijk. De een wil bekerhouders, de ander wil puur rijden. Idd, proefrijden, meerijden met GT3 bezitters en uiteraard hier info vragen
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 maart 2010 12:45 |
|
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
Re: Electronica in een gt3 ?
Jeroen, door jouw gezochte is binnen bij dé dealer: http://link.marktplaats.nl/332721431
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
23 maart 2010 20:20 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Re: Electronica in een gt3 ?
Heb jij al eens naar een 997 4S gekeken? Op het circuit laat die de 996 Turbo achter zich. In deze video leggen ze uit dat de electronica de negatieve effecten van de motor achterin beter weet te compenseren. Jij hebt er al eentje voor <50K viewtopic.php?f=10&t=26985&p=714474#p714474
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
24 maart 2010 9:59 |
|
|
cees
ex 997 4S
-ex 993C2-ex Cayenne S0165
|
Re: Electronica in een gt3 ?
Als ik het goed lees is dat een gewone 997 Carrera 2, dus geen S en ook geen 4. Gelukkig maar, anders kreeg ik nog het idee dat ik teveel heb betaald Maar voor dat geld wel een mooie bak...
_________________________________________ Geluk is geen reisdoel, maar een manier van reizen.
|
24 maart 2010 10:52 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Re: Electronica in een gt3 ?
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
24 maart 2010 11:56 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Re: Electronica in een gt3 ?
lol ,weer geen echte porsche maar wel een lucht gekoelde 1969 De VW Porsche 914/6 verscheen in 1969 (modeljaar 1970) op de markt. Deze uitvoering van de 914/6 werd aangedreven door een 110 pk sterke 2 liter Porsche motor en was voorzien van twee drievoudige carburateurs. Hij behaalde een topsnelheid van 201 km p/u en accelereerde van 0 tot 100 km in 9.9 seconde In dit jaar werden ca 29 914/6 voertuigen gebouwd
|
24 maart 2010 14:26 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Re: Electronica in een gt3 ?
En wat dacht je van deze? Porsche 911 Carrera 4S 48.911 EUR http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... =127702630
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
24 maart 2010 14:47 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Re: Electronica in een gt3 ?
Ik zal wel een watje zijn, maar hoeveel denk je die dat zoiets zeggen, gewoon omdat het stoer is. Ik wil, en vooral omdat ik weet dat het gebeurt, af en toe eens verstrooid kunnen zijn tijdens mijn DD-ritten, zonder direct in de vangrails te hangen. Dit risico neemt natuurlijk toe met het aantal kilometers. De prefecte bestuurder gaat dit natuurlijk nooit overkomen, maar ik maak af en toe eens een foutje, als het gebeurt meestal tijdens mijn woon- werkverkeer omdat je toch soms nog aan andere zaken aan het denken bent dan autorijden, en dan kan je beter niet in een GT3 zitten. Maar het belangrijkste is, je moet doen wat je zelf leuk vind, en enkel de ervaring kan dit leren.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
24 maart 2010 17:26 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: Electronica in een gt3 ?
als het met een 3.2 kan moet het toch ook met een gt3 kunnen?
_________________________________________ oud is beter
|
24 maart 2010 17:30 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Re: Electronica in een gt3 ?
Natuurlijk wel
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
24 maart 2010 18:11 |
|
|
cees
ex 997 4S
-ex 993C2-ex Cayenne S0165
|
Re: Electronica in een gt3 ?
Auwwwww, da's ook weer veel te weinig eigenlijk
_________________________________________ Geluk is geen reisdoel, maar een manier van reizen.
|
24 maart 2010 18:54 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Re: Electronica in een gt3 ?
Wat heb jij dan betaald voor die 4S? Hier komt nog steeds een aardig bedrag aan BPM bij.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
24 maart 2010 19:32 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Re: Electronica in een gt3 ?
Denk dat je bij die 3.2 net iets harder op het gas moet trappen om hetzelfde effect te krijgen dan bij een GT3?
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
24 maart 2010 20:07 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Re: Electronica in een gt3 ?
Ik heb 430pk alleen op de achterwielen Gaat prima
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
24 maart 2010 20:47 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Re: Electronica in een gt3 ?
Gaat zeker prima, het gaat er mij over dat het bij de ene wagen net iets linker is als bij de andere.
En dat "IK" dit niet verkies als DD. Denk van mezelf dat ik een beetje aan een stuur kan draaien zonder me Schumacher te wanen en dat ik van mezelf weet dat als ik al mijn km's per jaar (+/- 65.000) met de GT3 zou doen er vroeg iets fout gaat dat mijn eigen domme schuld is en dat dit risico met mijn DD's een pak lager ligt.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
24 maart 2010 20:53 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Re: Electronica in een gt3 ?
Een 993 Turbo met achterwiel aandrijving? Een beetje , Jaap?
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
24 maart 2010 21:09 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Re: Electronica in een gt3 ?
Nee niet Al sinds vorig jaar april
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
24 maart 2010 21:13 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Re: Electronica in een gt3 ?
我不知道你在說什麼,但我得到的想法,你必須轉換為 993?
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
24 maart 2010 21:26 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Electronica in een gt3 ?
Van 4 naar 2 is gemakkelijk(er dan andersom).
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
24 maart 2010 21:48 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Re: Electronica in een gt3 ?
Watje
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
24 maart 2010 21:56 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Re: Electronica in een gt3 ?
Een Bob de BouwerT dus?
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
24 maart 2010 21:59 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Re: Electronica in een gt3 ?
Opvallende keuze De GT3 bevalt niet?
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
24 maart 2010 22:09 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Re: Electronica in een gt3 ?
De rode is een gewone, de gele een S Natuurlijk geen '4' genomen, het gaat hier wel om een test tussen sportwagens op circuit Behalve de Turbo, dat is de uitzondering zonder keus in 2 of 4, deze reiswagen
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
24 maart 2010 22:49 |
|
|