Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 8:41

Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Krik gebroken... 
Auteur Bericht
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Krik gebroken...
Op een van de achterzitjes ... vandaar dat er zo'n plastic zak bij het reservewiel zit :wink:

04 sep 2010 21:14
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
BMW 335i Cabrio Ex Audi S4 Cabrio Ex 993 c2 Ex 964 c2 Cabrio
Rotterdam
Update: vandaag even bij PCR geweest (Zestienhoven), even gekeken en geen verdere schade. De krik afgegeven en ze nemen nog contact op. Wordt vervolgd...

Stond trouwens nagelnieuwe mat zwart gespoten ( :!: ) 997 turbo, die vanuit de fabriek nog even langs Techart was gestuurd voor wat onderhuidse en externe wijzigingen. Bruut apparaat 8).

04 sep 2010 21:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Stond die saaie Turbo er weer :)
Zelfs het interieur was waar even mogelijk zwart gemaakt 8)

05 sep 2010 0:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Huidig: 997.1 C4S Daarvoor: 993 Carrera, 968, 944 Turbo S, 944.
In mijn 993 ligt precies dezelfde krik :|

Naar mijn mening kan dit toch niet bij een merk wat zo prat gaat op kwaliteit etc? ik heb me als eens vaker verbaasd over de kwaliteit van sommige onderdelen/ constructies bij de 964/993. De krik die in 944/968 ligt is dan wat beter, zit tenminste een fatsoenlijk rechte voet onder, ipv dit rare voetje met rubber dopjes....

Enfin het zal je maar gebeuren als je in de stromende regen je wiel mag wisselen....

05 sep 2010 12:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Verbaast me ook heel erg.

Wat betreft dat wiel wisselen: als het geen klapband is eerst maar eens de compressor gebruiken en kijken hoever daarmee te komen is :idea:
Heb ik voorheen gedaan - met reservewiel aan boord - en zal ik nu ook doen - met de spuitbus voorin.

05 sep 2010 12:41
Profiel
PorscheForum Rakker
BMW 335i Cabrio Ex Audi S4 Cabrio Ex 993 c2 Ex 964 c2 Cabrio
Rotterdam
Update: teruggebeld door PCR ...met de prijs van een nieuwe krik :roll:. Heb uitgelegd dat dit nu niet direct de reden was dat ik krik had langsgebracht (veiligheid en zo...) maar smans aandacht werd daar niet door getriggerd. We laten het daar maar bij.

06 sep 2010 16:18
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2