Ja, maar in andere maten zijn het volgens mij wel replica's toch? Volgens mij leverde Porsche deze wielen origineel alleen maar onder de TT en 4S?
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
04 okt 2010 17:55
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Re: Grootst mogelijke wielen voor onder een 996
M a r c schreef:
Ja, maar in andere maten zijn het volgens mij wel replica's toch? Volgens mij leverde Porsche deze wielen origineel alleen maar onder de TT en 4S?
De Turbo Look velgen (want zo heten ze officieel) zijn er voor de gewone en de wide bodies. De ET65 voor de gewone modellen en ET45 voor de 4S en TT.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
04 okt 2010 23:18
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en II
Amsterdam
Re: Grootst mogelijke wielen voor onder een 996
In de VS zouden ze er zo 23 inch chrome wielen onder gooien en dan met vleugeldeuren. Oftewel, is zo groot mogelijk het doel, of wat staat mooi? Soms is iets verlagen met 18 inch erg mooi.
Deze 18 inch vind ik prachtig, de auto trouwens ook:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum