Beetje pech en een beetje dom. Dit omdat je eigenlijk niet weet wat je koopt zonder een AKK.
Daarnaast, maar ik kan niet in jouw portemonee kijken, wil ook niet. Het is namelijk geen brood wat je koopt en kan je voor rare verrassingen komen te staan over wel en geen garantie.
pech kan je wel zeggen.... Of het dom is nee want ieder heeft ze eigen redenen voor een akk om het wel te doen of juist niet...
09 okt 2010 22:05
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Re: cayenne 4.5 s
das waar. Ik ben dan wel benieuwd naar jouw redenen om geen akk te doen (veel vertrouwen in verkopende partij oid)?
10 okt 2010 9:22
Hako
Cayenne 4.5 S
Haarlem
mark996 schreef:
das waar. Ik ben dan wel benieuwd naar jouw redenen om geen akk te doen (veel vertrouwen in verkopende partij oid)?
Het is meer vertrouwen in garantie die ik kreeg, en de verkoper kwam ook betrouwbaar over... Daarom had ik zoiets van het komt wel goed
10 okt 2010 9:42
Haji Waddaulah
That's exactly the same feeling I have when buying my Stroseks at Jet Cars
10 okt 2010 9:43
Justin
Porsche 964 C4
Zou die vettige vloeistof op straat geen koelvloeistof met motorolie uit hetzelfde lekpunt zijn
Gefeliciteerd met de aankoop! Mooi dat het netjes opgelost wordt. Misschien meteen AKK/Keuring door dealer laten doen, kijken wat eruit komt...
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
10 okt 2010 23:30
Eric911
@hako heb waarschijnlijk zo'n zelfde probleem, weet jij toevalig wat porsche rekende voor het plaatsten van aluminium buizen??
29 nov 2010 0:59
Hako
Cayenne 4.5 S
Haarlem
Eric911 schreef:
@hako heb waarschijnlijk zo'n zelfde probleem, weet jij toevalig wat porsche rekende voor het plaatsten van aluminium buizen??
Beste,
kosten waren ongeveer 1300 euro,,,
29 nov 2010 20:24
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Eric911 schreef:
-- voor iemand die na 'n beetje aandringen dan toch ook de zoekfunctie heeft gebruikt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum