Auteur |
Bericht |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: hoe monteren van een cup rorh racing boog
Inderdaad en als je (merkbaar) extra pk's wilt dan levert geen enkele van de mogelijke combinaties cuprohr en/of g-pijp en/of kat-vervanger en/of K&N-inlegfilter en/of gaten in het luchtfilterhuis je iets op . Extra geluid , (merkbaar) extra vermogen .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
01 jan 2011 21:39 |
|
|
drknauf
|
+1 , zeg ik al jaren porsche opvoeren is net zoiets als een ijsbeer wanten geven
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
01 jan 2011 21:57 |
|
|
horn
PF #57
|
inzake k&n inlegfilter viewtopic.php?p=594208#p594208 inzake gaten boren: http://www.porsche964.co.uk/technical/airbox_mod.htm
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 jan 2011 22:01 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
Helemaal eens met merkbaarheid. zijn dyno-pk's En gaat ongetwijfeld niet voor elke P 964 op.
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
01 jan 2011 23:36 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
De PK winst mss wel - maar het uiteindelijke vermogen niet Overigens is MI ook het geluid bij 964tjes onderlingh verschillend de ene 964 klinkt met cuprohr en/of G-pipe en/of aangepast lucht filter anders dan de andere
|
02 jan 2011 6:01 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ik zou op mijn beurt even wachten met aanpassingen en met 't betere weer enkele meetings afgaan. Daarbij hoor je zoals al gezegd vele verschillende geluiden. Hoor je een 964 met een geluid waarvan je zegt "wauw", zó moet'ie klinken...dan de eigenaar aanspreken en vragen wat er aan de betreffelde auto gebeurt is, want idd. , iedereen heeft zijn eigen voorkeur qua geluid.
|
02 jan 2011 6:33 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Did You Notice Or ..... pk's dus!
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
02 jan 2011 11:39 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Denk dat dit het beste advies in dit topic is
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
02 jan 2011 18:14 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
Met de gedachte erbij dat jouw Porsche waarschijnlijk niet hetzelfde gaat klinken Wellicht grotendeels nadoen, en met laatste mods wat vogelen om naar jouw smaak mooiste geluid te krijgen. Snap echter niet, wat het zou uitmaken als je de G-pipe en cup-pipe (en eventueel open -geboord- lucht filter) al hebt liggen. Zoveel mogelijkheden zijn er niet om te proberen. Edit: je kan inderdaad nog gaan werken met custom made/zelf gemaakte buizen van andere diameters(en eventueel diktes) of met aftermarket dempers/katvervanger.
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
03 jan 2011 1:14 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.. de originele katalisatorbehuizing leeg halen
|
03 jan 2011 7:38 |
|
|
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3MESTREECH
|
Haal eind-demper en kat weg en start hem,geluid bijna hetzelfde als met g-pijp en cup-rohr.
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
http://www.degeusmakelaars.com
|
03 jan 2011 7:57 |
|
|
fins
|
Gaat hij qua uitstoot dan wel door de keuring komen?
_________________________________________ 911S 1976 / 3,2 PMO Carbs 912 1969 / 3,2 Hot Rod 997 GT3 MK2 Clubsport BMW M5 2001
|
12 jan 2011 12:53 |
|
|
Renntech
Diverse Porsche'sSteenwijk
|
Heel kort, ja
964 hoeft bij APK nog geen 4 gas test te doorstaan, in tegenstelling tot de 993.
_________________________________________ http://www.renntech.nl
|
12 jan 2011 19:08 |
|
|
fins
|
Oei. Maandag ga ik mijn 964 pas ophalen en ik heb nu al modificaties in gedachten........
_________________________________________ 911S 1976 / 3,2 PMO Carbs 912 1969 / 3,2 Hot Rod 997 GT3 MK2 Clubsport BMW M5 2001
|
12 jan 2011 21:52 |
|
|