aha, je kan dus niet rechtstreeks van je eigen pc uploaden, heb dus een (eigen) website nodig
thx Rob
Nee hoor, geen eigen site, gewoon uploaden naar het fotoalbum van het forum
Maak meteen even een eigen Personal Gallery aan om de foto's van je eigen Porsche in te plaatsen
Groet,
Eric
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
15 feb 2004 22:36
Pascal
‘64 Kever
Olaf schreef:
paSCal schreef:
Het werkplaatshandboek wat ik hier heb, is niet voor een SC helaas... Is voor het model ervoor (de 2.7 ofzo dus)....
Ik ben ook nog op zoek naar het werkplaatshandboek en PET, dus als iemand die heeft...
Toch niet de Haynes :?: of bedoel je een electronisch WPH
Net als Dirk heb ik ook de PET 6.03 - had 'm zelfs bij me op de 3 provincien
Elektronische versie ... Haynes is prima voor kleine dingen...
Moet alleen nog ff zien te vinden of de spanning van mijn gordel op een of andere manier kan regelen, want krijg een zere schouder van de kracht van dat ding
16 feb 2004 18:27
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
paSCal schreef:
Moet alleen nog ff zien te vinden of de spanning van mijn gordel op een of andere manier kan regelen ...
Probeer eens dat ding tussen het koppelingspedaal & het gaspedaal iets minder bruusk in-te-trappen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum