Auteur |
Bericht |
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Bij wie bedoel je? Degene die er bij mij op zitten zijn gewoon de normale! Die US versie is namelijk 2x zo breed!
_________________________________________ NPC 0577
|
29 apr 2006 16:15 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Bij de voorlampen was het net weer anders geloof ik, en dat het een paar keer goed gaat betekend niet dat het zo hoort.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
29 apr 2006 17:42 |
|
|
so0ly
|
Ik ben met iets gelijkaardig bezig. Heb me ook een andere reflectorplaat gehaald. Maar wanneer we de oude er af haalden en deze vergeleken zagen we dat dit niet overeenkomt.
Die van de auto (met zwarte belettering) zit vast met een 10tal pluggen. Diegene van een (3.2) zit vast met haakjes en bovenaan vijsjes. Is dit normaal zo of zijn er nog andere? Die van de 3.2 heeft ook een verlengend gedeelte. Heb enkele fotos bijgevoegd.
|
02 aug 2008 19:26 |
|
|
cabrio wim
|
Volgens mij haal je een paar dingen door elkaar, vanaf model G50 zit er een mist achterlicht in de balk, maar deze zit met klemmen vast en niet geschroefd, mag normaal geen verschil inzitten.
Dus denk dat je er een hebt van een ander model als 3.2
Volgens mij is linkse op de foto van een 3.2.
|
02 aug 2008 21:27 |
|
|
so0ly
|
achzo, dacht dat elk 3.2 model dit had. Het linker komt van men 911 SC, het rechter ben ik bij "van kessels" gaan halen en is een 3.2 model (heb ik me toch laten wijsmaken).
Enig idee trouwens of er al standaard een kabel voor voorzien zou zijn? Indien ja, kan het zijn dat dit grijs is? (Heb dit horen zeggen dat dit er standaard op zou staan)
|
03 aug 2008 1:03 |
|
|
cabrio wim
|
Kijk maar eens goed naar de foto's van Guido, zie je de verlengde bovenkant ook niet op de foto's.
|
03 aug 2008 10:27 |
|
|
so0ly
|
idd,
Het is daarom dat ik het eens kwam vragen. Volgens van kessels zou het een reflectorplaat zijn van een 3.2 G50. Vraag me af waar ik eventueel dan een andere zou kunnen vinden. De deze past wel, maar moet bovenaan dan gaten maken onder de rubber om hem vast te maken.
|
03 aug 2008 10:38 |
|
|
cabrio wim
|
Heb er zelf ook een liggen voor ombouw van een klant, maar die ziet er precies het zelfde uit als die er nu opzit en als bij Guido, en komt van een G50 type, dus ik denk dat je een verkeerde hebt, of mijn info gaat niet ver genoeg. dat er 2 modellen reflectors op de G50 geleverd zijn.
Interesseer mij alleen maar voor de oudjes tot mijn model, dus misschien reageert er nog iemand die dat model herkent.
|
03 aug 2008 10:55 |
|
|
so0ly
|
Waar heb jij die reflectorplaat dan gehaald?
|
03 aug 2008 11:11 |
|
|
cabrio wim
|
Bij van Kessel.
|
03 aug 2008 11:30 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
De G50 achterflector is er in zo verre in 2 soorten dat je er hebt met mistlampen en zonder (US versie).
Ik heb de mijne aan de bovenzijde (aan het stuk wat jij verlengd noemt) met een paar parkers vast gezet. De haakjes passen verder perfect in de oude klemgaten van de 915 reflector. De bekabeling van het oude mistlamp kun je mooi voor de nieuwe gebruiken.
_________________________________________ NPC 0577
|
03 aug 2008 13:52 |
|
|
Bertroex
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonderkort by Newark-on-Trent, U.K
|
Ik had ook een g50 reflector op mn carrera 3.o maar tijdens de restauratie zijn we maar meteen begonnen om de LED technology te gebruiken.
Nick Moss by early911.co.uk had het gedaan bij een 2.8RSR dus...
De mistachterlichten zijn verwijderd en de kabeltjes zijn gere-routed naar de rechter achterlicht unit (mistlicht = rechts in de UK). Op de plaats van het witte achteruitrijlicht hebben we een rode LED lamp geplaatst met de connectie kabel van het mistachterlicht . Sorted!!
U38235R (382) 35 Red Led Single Filament Ultra Wide Angle @ £8.99 from http://www.ultraleds.co.uk
Conventioneel remlicht
LED remlicht
Effect met LED remlicht
Rode LED mistachterlicht geplaatst in de uitsparing van het achteruitrijlampje
Geen gedoe, originele look en lekker legaal.
Bert
|
03 aug 2008 14:19 |
|
|
so0ly
|
Er stond vroeger geen mistlamp op. Maar hebben aan het linker achtermistlicht een extra kabel, deze heeft een grijze kleur. Is het mogelijk dat deze voor het achtermistlicht dient?
De LED verlichting is wel mooi
|
03 aug 2008 16:43 |
|
|
Bertroex
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonderkort by Newark-on-Trent, U.K
|
SoOly,
Ik heb mijn porsche workshop manuals niet bij de hand maarrr
Kijk eens even hier:
http://www.porsche.com/usa/accessoriesandservices/classic/genuineparts/originalpartscatalogue/originalpartspdfcatalogue/
en browse eens door het wiring diagram.
Bert
|
03 aug 2008 16:58 |
|
|
so0ly
|
De grijze kabel krijgt rechtstreeks stroom wanneer de gewone lampen worden opgezet. Voor de rest is er geen kabel (volgens de Porsche workshop manual zou er een kabel moeten hangen achter het linker achterlicht). Ik vrees er dus voor dat ik zelf een kabel zal moeten trekken.
|
03 aug 2008 22:03 |
|
|
jack-in-the-box
West-Vlaanderen (België)
|
Re:
Ergens te verkrijgen in België? Alvast bedankt Jack-in-the-box
|
09 mei 2009 13:12 |
|