Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 23:55

Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
964 C4 '91: Airbag storing 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
"Porsche's zijn om op te vreten..."
Bericht 
wolf schreef:
Ben blij met m'n ouwe 3.2, als ik de laatste tijd lees wat er allemaal stuk gaat aan z'n opvolger.... :cry:

Neem dan een 67-er met nog minder electronica (alleen radio en automatische-antenne...)..... :wink: :wink: :wink:

22 jun 2006 23:29
Profiel
PorscheForum Rakker
964C4
Amsterdam
Bericht 
Hoi Raymond!

Een tip... lampje verwijderen... hadden (zonder dat ik het wist) ze bij de aankoopkeuring/1e APK ook bij mijn wagen gedaan.

Ik heb overigens precies hetzelfde probleem met het lampie... we moeten elkaar maar ff op de hoogte houden... ik kom er volg. wk pas aan toe.

26 jun 2006 9:55
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C4 Cabriolet Zwart
Oud Beijerland
Bericht 
Hoi Myfirst964,

Mijn probleem lijkt me opgelost. Ik heb de twee sensoren die voorin zitten geprobeerd schoon te maken. De kontakten, maar helaas daar kan je heel slecht bij en je hebt speciaal gereedschap nodig en die had ik niet.

Ik ben vervolgens naar Car-man in Strijen gereden, is namelijk dichtbij voor mij, en die heeft met de Hammer het een en ander uitgelezen en het bleek dat de sensor links voor een probleem had. Hij heeft vervolgens de storings melding verwijderd, dat kan alleen met de hammer, en het probleem was weg. Nu hoop ik uiteraard dat dit zo blijft !!

Een vraagje voor jou, als je het lampje eruit haalt blijft het uitroepteken lampje dan niet branden elke keer als je de auto start ?

Nogmaals ik hoop dat het probleem wegblijft en ik zal de vorderingen wel op dit forum zetten..

groet,

Raymond

26 jun 2006 10:46
Profiel
PorscheForum Rakker
911/964 Carera 2 BJ 1992
Bericht 
Raymond schreef:
Hoi Myfirst964,

Ik ben vervolgens naar Car-man in Strijen gereden, is namelijk dichtbij
Een vraagje voor jou, als je het lampje eruit haalt blijft het uitroepteken lampje dan niet branden elke keer als je de auto start ?

Nogmaals ik hoop dat het probleem wegblijft en ik zal de vorderingen wel op dit forum zetten..

groet,

Raymond

Lampje vd airbag er nooit uithalen dat zal vreemd over komen als je de auto ooit weer verkoopt :!:

26 jun 2006 11:59
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2