Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 10:50

Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Knabbel, knabbel knuisje, wie eet daar van mijn P? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233
Limburg
Bericht 
Lou schreef:
'k durf nie gaan kijken eigenlijk :roll:

Toch maar eens doen lijkt me als je er iets vindt is het niet zo moeielijk te repareren lijkt me het is geen "zichtwerk" en zit onder de rubberen strip deze zit geplakt en kun je er zo vanaf trekken en naderhand weer met bison kit of iets dergelijks er op lijmen.
De mijne is van 89 en had toch aan allebei de kanten 2 duidelijk plekken en dan te bedenken dat de meeste 3.2 en sc's een stuk ouder zijn, ik ga er van de winter zeker wat aan doen.

27 okt 2004 22:40
Profiel
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
"The Beast" moet volgend jaar of het jaar nadien een cosmetische facelift krijgen, dus wacht ik beter tot dan om gaan te kijken (spaart me weer wat slapeloze nachten)

28 okt 2004 0:49
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Lou schreef:
"The Beast" moet volgend jaar of het jaar nadien een cosmetische facelift krijgen, dus wacht ik beter tot dan om gaan te kijken (spaart me weer wat slapeloze nachten)

Ontzettende struisvogel! :wink: 'Volgend jaar' kan volgens mij net het verschil maken tussen kaal maken en opnieuw spuiten of stukken erin lassen :evil:

Afbeelding

28 okt 2004 6:33
Profiel
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
Wist jij dat?
...struisvogels hun kop niet in het zand steken?
Iedereen kent wel het verhaal dat struisvogels de kop in het zand steken als zij bang zijn. Dit is niet waar. Dit verhaal is waarschijnlijk ontstaan omdat een struisvogel vaak 'verdwijnt' bij gevaar. Hij ligt dan met gestrekte hals plat op de grond om niet gezien te worden. Hij lijkt net op een zandheuvel. Als je dichterbij komt, springt hij op en rent snel weg.

( http://www.nvdzoos.nl/educatie/struisvogel.html )

Afbeelding

Maar misschien kan ik toch beter maar eens gaan kijken....

28 okt 2004 21:17
Profiel
PorscheForum Rakker
911 SC targa '79
Amsterdam
Bericht 
We zijn er aan begonnen hoor! Kon het niet langer uitstellen aangezien de verzekering de schade aan de deur perse nu wilde gaan herstellen.
Anyway, heb zelf bij van Kessel een Dorpel en slotplaatje gehaald (2 x 50 Euro). Samen met een vriend (voor 20 p/uur issie mijn vriend :wink: ) boeltje opengemaakt en vervolgens alles helemaal blank en roestvrij gemaakt teqtiel en zinkspray erover en een deel van de slotplaat erin gelast. Dropel gaat terug (en mijn 50 euro ook hoop ik)

Schadeherstel gaat gratis het gaatje onder de Targa beugel oplappen en de hele zijkant spuiten. Ben ik totaal 130 euro kwijt. Niet slecht gesjeft! :D :D

Kritische onder jullie zullen zeker zeggen dat de targabeugel eraf had gemoeten maar alles is roestvrij gemaakt etc en ik kijk het even een jaartje of wat aan. Targabeugel eraf is ook achteruit eruit en er is een groot risico dat die niet heel blijft. Het gaat dan dik in de papiertjes lopen!
Ga het nu zeker in de gaten houden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

18 nov 2004 16:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Bak en braad................ :wink:

18 nov 2004 21:49