Auteur |
Bericht |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Nou, zo leuk nou ook weer niet. 
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
26 okt 2008 16:39 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Nee he .....blijft oefenen zo'n forum .... 
_________________________________________ Timeless objects
|
26 okt 2008 16:41 |
|
 |
mr.burns993
|
De vraag was 2s of 4s  Ik zou altijd voor de 2s gaan
als 1e reden : achterwiel aangedreven.
en als 2e : heeeeeeeel belangrijk, als enige van de twee met tip leverbaar geweest 
_________________________________________ excellent
“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.
|
27 okt 2008 11:57 |
|
 |
Teun
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
|
_________________________________________ 991.2 GT3 (handbak), 964 Carrera 2 en TVR Griffith 5.0
|
27 okt 2008 12:42 |
|
 |
chris.71
Limburg
|
dat kan ik bevestigen  .
De parkeerplaats moet redelijk groot zijn, maar dan kun je eindeloos in vierwieldrift blijven cirkelen.
Maar zelfs in de sneeuw heeft een c4 gigantisch veel grip... dus ook dan moet je forceren.
Tja het is net een traktor.... inschakelbare sperren, handgas (tempomaat), kleine banden voor, grote achter  .
En voor de geintereseerden...nee voor maaien en ploegen kom ik niet langs.
|
27 okt 2008 12:46 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
... voor mij DE reden om de 4S aan te schaffen 
|
27 okt 2008 13:31 |
|
 |
Cuprohr
|
Ok, met dank Paul...luid en duidelijk... Doelde met name op weggedrag
Verschil 4s en 2S zal (behalve optisch en technisch) dus vooral merkbaar zijn in de verhouding overstuur/onderstuur en mogelijk eerder uitbreken van een 2S versie.
|
27 okt 2008 22:28 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Hou je niet van keuzes maken 
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
28 okt 2008 17:28 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
veel te gevaarlijk zo'n 4S, doe mij maar een 2S
_________________________________________ Got coffee?
|
28 okt 2008 17:35 |
|
 |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
zou ook voor een 2s met handbak kiezen... niet om te driften..moet je wel veel ruimte hebben..
en voor he bedrag dat je overhoudt een ouwe 325i kopen met gladde achterbandjes...daar kan je pas (makkelijk) mee driften...maar dat was de vraag niet geloof ik
|
28 okt 2008 17:46 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
28 okt 2008 17:56 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
De keuze tussen 'n 2S met Tip - en 'n 4S met 6 (hand)bak is makkelijk gemaakt ... 
|
28 okt 2008 18:03 |
|
 |
GijsCarrera'S
356 speedster 1957 de eerste 993 2S 1997 de beste
|
Keuze tussen 2S hand en 4S hand is nog makkelijker 
|
29 okt 2008 0:38 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
.. zeker als er zo weinig 2S'en met handbak te zijn 
|
29 okt 2008 8:24 |
|
|