Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 1:34

Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Accu opladen met accu? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: Accu opladen met accu?
via de sigarettenaanstekerplug (dan heb je hier geen last van).. De originele P lader heeft dat in ieder geval..

Laatst bijgewerkt door mark996 op 18 dec 2010 17:42, in totaal 1 keer bewerkt.

18 dec 2010 17:24
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
arjan schreef:
Vandaag de 993 aan de druppellader gelegd, motorkap iets open laten staan maar dan blijft alleen wel de binnen verlichting branden. (weet dat je deze handmatig uit kan zetten :wink: )

Je hebt nog niet zo lang een 911, toch :?: :D
De accu in mijn 993 zat in de kofferbak :wink:

Probeer het nog eens op die manier aansluiten en kom dan na tijdje nog eens kijken naar die binnenverlichting, is uit :!: :wink:
En niet doordat de accu leeg is :lol:

18 dec 2010 17:38
Profiel
PorscheForum Junkie
Is de plug in voor de sigaretten aansteker ook los te koop? Heb een druppellader met een stekker verbinding, zodat je verschillende aansluit mogenlijkheden hebt voor aan de accu.

18 dec 2010 17:41
Profiel
PorscheForum Junkie
Paul II schreef:
arjan schreef:
Vandaag de 993 aan de druppellader gelegd, motorkap iets open laten staan maar dan blijft alleen wel de binnen verlichting branden. (weet dat je deze handmatig uit kan zetten :wink: )

Je hebt nog niet zo lang een 911, toch :?: :D
De accu in mijn 993 zat in de kofferbak :wink:

Probeer het nog eens op die manier aansluiten en kom dan na tijdje nog eens kijken naar die binnenverlichting, is uit :!: :wink:
En niet doordat de accu leeg is :lol:

Sherp :wink: Maar bij mij zit de accu ook onder de kofferklep, ik weet ook hoe een accu er uitziet :!: Heb niet de lader aangesloten op de airco :mrgreen:

18 dec 2010 17:43
Profiel
PorscheForum Junkie
arjan schreef:
Is de plug in voor de sigaretten aansteker ook los te koop? Heb een druppellader met een stekker verbinding, zodat je verschillende aansluit mogenlijkheden hebt voor aan de accu.

Gevonden en besteld orginele accessoire voor mijn optimate lll druppellader :thumleft: Vanaf volgende week dus ook via de aansteker :wink:

18 dec 2010 20:14
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Jammer :(

Zal je nooit weten dat de verlichting automatisch uitgaat :P

:wink:

18 dec 2010 21:21
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 marineblauw
via de OBD connector is ook een oplossing ... (dan moet je wel de juiste 19 pin connector hebben natuurlijk)

Ronald Reagan

20 dec 2010 20:00
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Intussen ben ik toch naar een appartement verhuisd. In de parkeergarage is een stopcontact waarvan het deksel met een sleutel afgesloten kan worden. Gelukkig is het deksel niet op slot en heb ik de acculader hierop al een keer aangesloten. Wel loopt er dan een (dikke) kabel, die geschikt is om overheen gereden te worden, dwars door de garage naar mijn P. Nu hopen dat er geen commentaar van medebewoners komt. Bedankt voor alle goede suggesties.

12 feb 2011 15:23
Profiel WWW
Moderator
PF #57
arjan schreef:
Gevonden en besteld orginele accessoire voor mijn optimate lll druppellader :thumleft: Vanaf volgende week dus ook via de aansteker :wink:

je kan toch gewoon de voorklep dichtgooien als de druppellader in het vooronder ligt? zit een rubber voor en als je de stroomkabel door de hoek leidt kan de klep gewoon dicht. Want hoe doe je het met de sigarettenaansteker? laat je het raam/deur open staan?

12 feb 2011 15:34
Profiel
PorscheForum Junkie
Laat m'n raam open staan, het orginele porsche alarm gaat daar niet van flippen. Hij staat in een garage aan huis en heb geen huisdieren, althans geen gewenste.... :mrgreen:

12 feb 2011 16:28
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3