Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 22:24

Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
PCM 2006 update 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Nijmegen
Bericht Re: PCM 2006 update
Hier is al een tijdje niets geplaatst, maar ik wil ook even weten wat voor mij mogelijk is.

Boxster 3.2 S uit 2004. Er zitten 3 CD's bij, ook al wat ouder. Systeem geeft aan dat het een PCM 3.0 is. Heb een losse CD speler voor de muziek CD's en ga er vanuit dat de CD voor de navigatie alleen CD's leest en geen DVD, maar weet niet hoe ik dat kan controleren :D

Maar goed, ik zou graag recentere CD's/ DVD's willen hebben. Weet iemand of ik ook DVD's kan gebruiken en of ik op dezelfde manier een update kan doen als hier beschreven door Lex. Dus CD 1 software update, CD 2 update DVD voor navigatie.

Iemand advies of mij kan helpen?

25 jul 2013 15:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Tja ik heb dit in Maart ook al eens aangekaart maar ben er nooit uitgekomen, ofwel nooit een antwoord gehad waarmee ik iets kon. Heb een 996 uit December 2003, systeemversie 3.0 zegt de mijne ook, ik geloof dat het een PCM2 betrfeft, DVD reader, groot scherm. Er is e.e.a. te downloaden van het internet, soms gratis, soms voor een klein bedrag maar nergens het gevoel gevend dat het goed te doen is. Daarnaast, PC Rtd waarschuwde mij dat het updatenmet vage, illegale of onbetrouwbare software je PCM gewoon kan vernielen doordat firmware overschreven zou worden. Dus: Beter maps uit 2002 (staat er op, Becker navigation, 2002) dan een PCM die het helemaal niet meer doet...
Toch ben ik wel bijzonder geintresserd in iemand die een zinvolle upgrade beschikbaar heeft, tegen redelijke vergoeding uiteraard..

Ben benieuwd!

Leonard

28 jul 2013 4:52
Profiel
PorscheForum Rookie
997 4S, ex Boxster S 3.2
Zoetermeer
HI,

Ik ben sinds een week de trotse bezitter van een 997 4S Mk1 2005. Ik ben nu op zoek naar nieuwer kaartmateriaal voor mijn navigatiesysteem. Huidige DVD is van 4.2005. Kan iemand mij helpen bij deze zoektocht?

Jeroen

30 nov 2013 16:47
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3