hey, ik zit dus met probleempje met achteruitrijlichten branden niet en lampjes zijn nog heel?
Zekering moet ook nog heel zijn denk ik omdat al de rest van de lampjes nog brand zoals lichten en remlichten.
Weet iemand waar ik moet beginne zoeken?
Men boek van haynes is besteld ik hoop dat daar wat elektrische schema's in staan?
Boek is nu al een week geleden in nederland gepost, maar ikzelf ben van Belgie.
29 aug 2006 22:09
Double G
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
De achteruitrijschakelaar die op de versnellingsbak zit zal de boosdoener zijn. Misschien slecht contact of anders gewoon vervangen.
:idea: De achteruitrijschakelaar die op de versnellingsbak zit zal de boosdoener zijn. Misschien slecht contact of anders gewoon vervangen.
hoe kan ik daar best aan en hoe ziet dat er uit?
30 aug 2006 11:47
Double G
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Op je rug onder de achterzijde van de auto gaan liggen (daar zit de versnellingsbak). Ergens op de bak moet een stekker zitten, en die zit dus op de achteruitrijlichtschakelaar (mooio woord trouwens). Het is de enige stekker op de bak, want de snelheidsmeter zit op een voorwiel aangesloten.
Op je rug onder de achterzijde van de auto gaan liggen (daar zit de versnellingsbak). Ergens op de bak moet een stekker zitten, en die zit dus op de achteruitrijlichtschakelaar (mooio woord trouwens). Het is de enige stekker op de bak, want de snelheidsmeter zit op een voorwiel aangesloten.
ok merci, zeer duidelijke uitleg trouwens
30 aug 2006 11:56
wekki
944
heb het just gemaakt se, de contacten zijn wa proper gemaakt aan boite (hing veel viezigheid op)en werkt als nieuw nu se
Laatst bijgewerkt door wekki op 30 aug 2006 15:53, in totaal 1 keer bewerkt.
30 aug 2006 14:53
horn
PF #57
nou was ik net gewend aan de vlaamse spelling, maar dit is toch weer een overtreffende trap, kjèl...
welkom overigens
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum