| www.porscheforum.nl | http://85.214.53.153/ |
|
ombouw porsche naar nieuwer model http://85.214.53.153/viewtopic.php?f=9&t=1089 |
Pagina 1 van 1 |
Auteur: | RUFKILLER [ 31 mei 2004 16:57 ] |
Berichttitel: | ombouw porsche naar nieuwer model |
hoe kun je op een verantwoordelijke manier een porsche ombouwen ven een oldtimer naar een 964 model en een 964 naar een 993 model en dan wordt vooral bedoelt de carrosorie [bumpers en schermen] en misschien dat er iemand adressen weet in vooral noord brabant [hoeft niet perse bij een gerenomeerd autobedrijf te zijn] |
Auteur: | Peter [ 01 jun 2004 9:00 ] |
Berichttitel: | |
Je kunt een klassieke 911 niet verantwoord ombouwen........ |
Auteur: | dirkie [ 01 jun 2004 10:14 ] | |||||||||
Berichttitel: | Re: ombouw porsche naar nieuwer model | |||||||||
en dan een 964 993 Ik wil je echt nie lopen afzeiken hoor ... maar die wil ik zien dan ... Denk er goed over na voor je zulke conversies (laat) uitvoerd ... is echt geen cenicure een SC naar 964 is bv. veel minder "zware ingreep" lichtblokken, bumpers, en je komt al aardig in de buurt ... Dirk |
Auteur: | EriC4C [ 01 jun 2004 10:48 ] | |||||||||
Berichttitel: | Re: ombouw porsche naar nieuwer model | |||||||||
964C4 993 turbo ..... hier |
Auteur: | dirkie [ 01 jun 2004 11:13 ] |
Berichttitel: | |
Tja de duiten zijn ook navenant ... Dirk |
Auteur: | Marcel [ 01 jun 2004 11:27 ] |
Berichttitel: | |
ja veel geld en dan nog staan de ruitenwissers niet goed, betaal je dan een smak geld voor rijd je nog voor aap..... |
Auteur: | gert [ 01 jun 2004 12:16 ] |
Berichttitel: | |
ik heb de beide conversies al ooit eens uigevoerd. de 911-964 conversie is niet zo heel moeilijk, de montage van de 964 - bumpers en zijdrempels vereist weinig aanpassing, het monteren van de achterlichten en de achterlichtbalk (waar de mistlichten en achteruitrijlichten inzitten) vraagt ietsje meer werk. de 964-993 conversie is echter veel omvangrijker eerst dient met de carrosserie volledig te strippen, ik bedoel dan de demontage van de bumpers, spatborden enz.. (zijflanken en drempels zijn gepuntlast en moeten dus losgeboord worden) en vervolgens moet men de binnencarrosserie aanpassen (voorfrontbalk en binnenspatborden vervangen, achteraan de binnenflanken aanpassen/vervangen, de achterste dwarsbalk vervangen...) pas daarna kan men de 993 carrosserie-onderdelen monteren. naast een heleboel onderdelen kruipen er dus ook nog flink wat werkuren in wat de ombouw naar 993 een naar mijn mening een te dure conversie maakt. |
Auteur: | John [ 01 jun 2004 12:42 ] |
Berichttitel: | |
Mijn hemel Gert, Wat een boel werk, en of het het waard is moet je in het midden laten. Een superstrakke 964 helemaal restaureren zou in mijn optiek mooier zijn. Koop dan een barrel (zijn die er dan ) van een 964 voor een prikkie, en strip hem en tuig hem origineel op. Het wachten is op de eerste Malloot die een 911 ( maakt niet uit welk type) om gaat bouwen naar een Carrera GT, das nee eigenlijk meer en . |
Auteur: | lindemans [ 18 jun 2004 23:00 ] |
Berichttitel: | |
Het kost je heel veel geld en de auto zelf wordt er eerder minder waard door dan minder. Het kost je dus dubbel geld als je niet uitkijkt. Maak 'm liever perfect origineel of koop een nieuw model dan je vervolgens opknapt; onder de streep ben je dan veel beter bezig, maar dat is mijn mening, en hoeft niet die van een ander te zijn.... |
Pagina 1 van 1 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |