Ok...koop dan toch ook een echte auto
BS ik heb zelf ook al een keer iets met de verwarming in mijn 964 gehad. De aanjager - zeg maar jouw tijdelijke turbo
- werkte ineens niet meer.
Ik gelijk de diepte in:
airco verwarmingunit gedemonteerd, interieurventilatortje vervangen, ntc interieur gereinigd, unit gedemonteerd om te kijken of er ergens een contact probleem kon zijn, de tempsensoren doorgemeten, de werking van alle servo's nagelopen, de voorschakelweerstand vervangen......en de echte oorzaak -denk ik- zat in de volgende combinatie:
1) de voorschakelweerstand in de verwarmingsbuis in de motorruimte was defect
2) de zekering van de blower (vlgns. mij 30 A blauwe ding) in de motorruimte was er door gegaan.
Al met al heeft het toch ff geduurd voor ik het had gevonden met mijn multimetertje
Nou, het kan sneller, ga naar de specialist en die kan met de Boschhammer al een hoop uitsluiten en dan is de diagnose aanmerkelijk sneller gesteld.
Anderzijds zo leer je de wagen (of beter gezegd de verwarmingsregeling van de 964
) wel beter kennen.
It's up yo you.....
succes
P.S. Erg handig -understatement- daarbij waren voor mij het boek van AS over de 964 en het werkplaatshandboek met de correcte waarden die je zou moeten vinden
Roi