En dan heb je vervolgens een heeeeeel snel winkelwagentje...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
26 dec 2006 10:41
Porke
964 C2
Gersloot
Als ik de moertjes M6 wil losdraaien dan draaien de M6 stiften mee. Ik neem aan dat de stiften met schroefdraad in de "winkelwagenbeugel" vast zitten Bij linksom draaien komt de beugel een klein beetje los maar kan niet worden afgenomen. Bij rechtsom draaien komt de beugel niet vast te zitten. Dit is zowel links als rechts. Kan het zijn dat tijdens de montage de schroefstiften er scheef ingedraaid zijn en dat de draad beschadigd is? De moertjes zien er uit als zelfborgend?
26 dec 2006 11:08
Renntech
Diverse Porsche's
Steenwijk
Als ik dit zo lees denk ik aan meedraaiende draadeindjes door dat ze niet meer vast zitten in de spoiler. Maar daar was je zelf ook al achter.
Probeer eens om met behulp van bv. een schroeiendraaier het moertje naar beneden te trekken ( onder spanning te zetten) en dan langzaam het moertje los te draaien.
Het zal een lastig karweitje zijn, vooral omdat je er slecht bijkunt lijkt me.
Ik ga wel wat proberen. Bedankt voor de reacties. Nog prettige feestdagen en heel veel Porsche-passie en gezondheid in 2007
26 dec 2006 11:47
anton964
997.2 4s pdk
tholen
mischien met een lucht sleuteltje?
of als je genoeg ruimte hebt aan de voor zijde met een ijzerzaagje een klein sleufje zagen zodat je daar een schroeven draaier in kan zetten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum