alle tijd die je in zo een vaage kit car stopt, stop je in werken.
er komt geld binnen, zet op een rekening
koop een 2de hands 911
bah vieze nepkits
03 jul 2004 0:58
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
als ik er goed over nadenk vind ik het eigenlijk prachtig dat er zulke clubs bestaan.. daar moeten we eens een meeting mee organiseren..."zoek de verschillen"
als ik er goed over nadenk vind ik het eigenlijk prachtig dat er zulke clubs bestaan.. daar moeten we eens een meeting mee organiseren..."zoek de verschillen"
Yup, en dan na het 'bekijken' naar de dragstrip.... voor de sprints!! Woeha
_________________________________________ Take the long way home....
03 jul 2004 12:27
Pascal
‘64 Kever
ErikE schreef:
Marcel schreef:
Yup, en dan na het 'bekijken' naar de dragstrip.... voor de sprints!! Woeha
Ik ken een kever, waar jij dat sprintje niet tegen wilt doen
(en ja, dat is een 'normale' kever, heeft alleen cup-wielen, ivm. de remmen )
P.S. Misschien wil je het sprintje wel doen, maar je gaat het niet winnen, laat ik het zo stellen (hehehe)
03 jul 2004 17:09
Jeroen914
foxtrot / oscar
bedenk dat die Covin kit cars uit de jaren 80 stammen. In die tijd was een 930 voor maar heel weinig mensen weg gelegd.
Buiten kit-car-lievend Engeland is het volgens mij nooit echt een succes geweest...
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum