Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 20:47

Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
gezocht bedradings schema's 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
911 2,7L 1976
Almelo
Bericht gezocht bedradings schema's
Ik ben sinds kort bezig met de bedrading van mijn Porsche 911 2,7 l uit 1976. Het si nu een weerwar van draden die slecht zijn en slecht zijn verbonden. Ik heb geen schema's en weet niet hoe het orgineel in elkaar zit. Ik ben op zoek naar bedradings schema's. Kan iemand mij daaraan helpen?

greetz,
Merlino

ps. heeft er iemand nog tips hoe ik dit het beste kan aanpakken.

10 jul 2004 14:41
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
1995 911 Carrera
Cherry Hill, New Jersey
Bericht 
Wat de schema's betreft, ik meen dat ze in de 911 workshop manual staan in de download sectie. Moet je wel even eMule o.i.d. installeren om die te downloaden.
Zelf gebruik ik de schema's uit de Haynes Workshop Manual. Mocht het met die download niet lukken geef dan nog even een gil, dan scan ik die wel voor je in. Liever niet, want dat betekent dat ik mijn scanner weer moet gaan opsporen en waar die nou gebleven is.... :wink:

13 jul 2004 14:09
Profiel
PorscheForum Rakker
911 Carrera 3.2 1987 (964 look)
Oegstgeest
Bericht boekje kopen.........
Merlino,

Als je zo algemeen een vraag stelt, zou ik zeggen koop ook een werkplaats boek (voor een 2.7...)

Dat kan op twee manieren: kijk op marktplaats.nl en koop een (gekopieerde) cd of manier 2 stap naar je boekhandel, koop Haynes 911... daar staat alles in. Die 25 euro haal je er in een keer uit......

Succes,

Hans 3.2 (ook met een wirwar aan draden, maar steeds meer gestructureerde spagettie)

13 jul 2004 16:03
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
je kan de schema's ook gewoon bij de Porsche dealer krijgen (gratis) heb ik laatst ook gedaan, voor een elektro probleempje. ze vragen of het voor je eigen 911 is en als dat zo is dan maken ze een kopie van de schema's die je nodig hebt. (in iedergeval bij Pon Porsche in Leusden).

13 jul 2004 19:26
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ]