Beste mensen dank zij jullie had ik het probleem opgelost met mijn tellers (door waterschade zijn bij sommige alarm lichtjes de vliesjes los gelaten die zijn verwijderd) die kreeg ik er niet uit. door middel van een platte schroeverdraaier wip je ze er zo uit. alleen nu is bij mijn boardcomputer de digitale tellers die af en toe weg vallen. een tik er tegen en ze zijn weer terug. vanaf vandaag zijn ze nog heel licht te zien. iemand al een ervaring mee gehad. een nieuwe toerenteller? oja het gaat om een 964 bouw 92
_________________________________________ I GOT THE SKILLS TO PAY THE BILLS
15 mei 2007 23:26
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: Opgelost maar probleem erbij
Enrico schreef:
(door waterschade zijn bij sommige alarm lichtjes de vliesjes los gelaten die zijn verwijderd)
15 mei 2007 23:28
horn
PF #57
ook gehad, gelukkig binnen de garantieperiode. hebben ze een halve dag naar gezocht, bleek aan het printplaatje te liggen. werd steeds erger - eerst 1x in de week een tikje op de bc, later elke dag 5x...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
16 mei 2007 6:07
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
vochtprobleem
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
16 mei 2007 14:03
Enrico
Ex 964(92)Porsche 911 993 The Green Hornet
Waalre
vocht
de vorige eigennaar heeft een lekkende voor raam gehad. waardoor er vocht in de klokjes is gekomen.........
_________________________________________ I GOT THE SKILLS TO PAY THE BILLS
16 mei 2007 22:55
anton964
997.2 4s pdk
tholen
begin even met het lampje te chekken.
er hoort een 1,2 volt lampje in te zitten.
als deze zwaarder is zoals bijvoorbeeld die van vw die zijn 1.5 volt heb je het zelfde probleem.
gr anton964
17 mei 2007 0:04
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: vocht
Enrico schreef:
.. een lekkende voor raam gehad. waardoor er vocht in de klokjes is gekomen.........
Vreemd verhaal - haal zo'n klokje er maar eens uit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum